مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس یزد:

تجارب پیشکسوتان دفاع مقدس انقلاب را به تمدن‌سازی اسلامی می‌رساند

سردار رضا هدایتی یکی از تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی را جوان‌گرایی در سطوح مختلف مدیریتی کشور دانست و گفت: مدیران جوان با استفاده از تجارب پیشکسوتان دفاع مقدس، می‌توانند مسیر انقلاب را به تمدن‌سازی اسلامی برسانند.
کد خبر: ۳۶۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ - 10November 2019

مدیران با بهره مندی از تجارب پیشکسوتان دفاع مقدس انقلاب را به تمدن سازی اسلامی برسانندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرتیپ دوم پاسدار «رضا  هدایتی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد صبح امروز در جلسه شورای معاونین این اداره‌کل اظهار داشت: دشمن قصد تصاحب روحیه ایثار و مقاومت از جوانان و مردم در تمامی عرصه‌ها را دارد.

وی افزود: دوران دفاع مقدس همانند حادثه عاشورا و قیام امام حسین (ع)  زیبا بود و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه سنگینی است که بر دوش همه گذاشته شده است.

این مسئول ادامه داد: برای ارزیابی عملکرد این اداره کل، از مردم بپرسید چقدر با این اداره آشنایی دارند و پاسخ‌های مردم نشان دهنده موفقیت و یا عدم موفقیت فعالیت های این اداره است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص گام دوم انقلاب را نقشه راه توصیف کرد و یادآور شد: کارکنان بایستی اشراف و آگاهی کامل نسبت به این بیانیه داشته باشند تا بتوانند در مسیر راه برای اجرا و عملیاتی شدن این تدابیر گام بردارند.

هدایتی یکی از تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی جوان‌گرایی در سطوح مختلف مدیریتی کشور قلمداد کرد و گفت: مدیران جوان با استفاده از تجارب و اندوخته‌های پیشکسوتان و سرداران نظام، انقلاب و دفاع مقدس مسیر انقلاب را به تمدن‌سازی اسلامی برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار