فرمانده کل ارتش:

موزه‌های دفاع مقدس آیینه رشادت‌های رزمندگان هستند

سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی گفت: نباید از موزه‌های دفاع مقدس غافل شد؛ زیرا این موزه‌ها برای هر نقطه از کشور، آیینه‌ای هستند که می‌توان رشادت‌های رزمندگان اسلام را در آن دید.
کد خبر: ۳۶۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ - 10November 2019

موزه‌های دفاع مقدس آیینه نمایش رشادت رزمندگان هستندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست شورای عالی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران به ریاست امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و با حضور اعضای هیأت رئیسه آجا، فرماندهان نیروهای تابع، رؤسای سازمان‌ها و معاونین برگزار شد و راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سرلشکر موسوی در این نشست اظهار داشت: حرکت جهادی رزمندگان اسلام و ایثار و ازخودگذشتگی شهیدان والامقام و ایثارگران سرافراز در دوران دفاع مقدس قطب‌نمای رسیدن جامعه به قله‌های رشد و تعالی است.

وی تصریح کرد: ما باید برای استفاده جامعه از گنج‌های دفاع مقدس با جذب نیروهای با انگیزه و دلداده، مؤثر و پیگیر و با نهادینه کردن رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز این تاریخ سراسر افتخار را برای تمامی نسل‌ها ماندگار کنیم.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران فضای مجازی را یکی از ظرفیت‌های موجود در جامعه عنوان کرد و افزود: می‌توان با بهره گیری از شیوه‌های خلاقانه فضای مجازی برای نشر فرهنگ ایثار و شهادت بهره برد. تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بر نهضت نگاشتن کتب فاخر و ترجمه آن برای آشنایی ملل مختلف جهان با مظلومیت و در عین حال صلابت جمهوری اسلامی ایران در هشت سال جنگی که با کمک همه استکبار بر او تحمیل شده، خود یک ظرفیت بزرگ است که باید در ارتش جمهوری اسلامی ایران به آن پرداخته شود.

وی توصیه کرد: نباید از موزه‌های دفاع مقدس هم غافل شوید که این موزه‌ها برای هر نقطه از کشور، آیینه‌ای هستند که می‌توان رشادت‌های رزمندگان اسلام را در آن دید. شورای عالی حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس ارتش بر اساس نقشه راه خود باید بتواند در عرصه جنگ نرم با سلاح فرهنگ مترقی دفاع مقدس و ایمان با دشمن مصاف کند و به طور حتم پیروز خواهد شد، چرا که پیروزی حق بر باطل را خداوند متعال به ما بشارت داده است.

در ابتدای این نشست امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا فولادی، دبیر شورای عالی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آجا گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس در سطح ارتش برای حاضرین در جلسه ارائه داد و اعضای شورا نیز نظرات خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها