امام جمعه اهل سنت تایباد:

شهدا محور وحدت هستند

مولوی غلام نبی توکلی گفت: شهدا محور وحدت، انسجام و همبستگی آحاد جامعه هستند و برگزاری یادواره‌های شهدا نقش مهمی در تحکیم این مبانی دارند.
کد خبر: ۳۶۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸ - 10November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، نخستین یادواره شهدای وحدت آفرین با حضور مسئوولین شهرستان تایباد، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم با آغاز جشن‌های هفته وحدت در تایباد برگزار شد.

مولوی غلام نبی توکلی امام جمعه اهل سنت شهرستان تایباد در این مراسم اظهار داشت: گرامیداشت یاد شهدا و برگزاری نخستین یادواره شهدای وحدت آفرين در تایباد، خاطره شهدا، تکریم خانواده‌های آنها و انتقال فرهنگ متعالی ایثار در جامعه را به همراه دارد.

مولوی غلام نبی توکلی افزود: شهدا محور وحدت، انسجام و همبستگی آحاد جامعه هستند و برگزاری یادواره‌های شهدا نقش مهمی در تحکیم این مبانی دارند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایطی که دشمن جنگ اقتصادی را علیه ایران از سرگرفته است وحدت و همبستگی در جامعه بسیار ضروری و مهم است.

در ادامه این مراسم، امام جمعه شهرستان تایباد گفت: آرامش، عزت و اقتدار امروز جامعه را مدیون خون شهدا هستیم به همین دلیل گرامیداشت یاد و خاطره آنان در جامعه ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ملکی ابرده افزود: رشادت شهدای والامقام در 8سال دفاع مقدس اقتدار ایران اسلامی را آشکار کرد. امنیت و صلابت امروز جمهوری اسلامی ایران در جهان مرهون رشادت شهدا است.

وی در پایان با اشاره به نقش و جایگاه والای شهدا در نظام جمهوری اسلامی، تاکید کرد: شهدا سرمایه‌های مهم نظام اسلامی هستند و همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و ارزش هایی را که شهدا به خاطر آن جان خود را فدا کردند به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

شهرستان تایباد ۱۱۴شهید شیعه و اهل سنت تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار