فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه:

مقاومت شیعه و سنی در مقابل استکبار مایه افتخار است

سردار محمدنظر عظیمی گفت: شیعه و سنی و اقوام مختلف کشور در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار ایستادگی می‌کنند و این مایه افتخار است.
کد خبر: ۳۶۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ - 11November 2019

ایستادگی شیعه و سنی در مقابل استکبار مایه افتخار استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «محمدنظر عظیمی» فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در همایش روحانیون و نخبگان شیعه و سنی منطقه اورامانات که در مجتمع فرهنگی هنری توحید روانسر برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و پایداری ملت ایران مانع شده تا دشمن نتواند به منافع نامشروعش دست یابد و باعث شده تا همواره در تضاد با ملت ایران باشند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه گفت: شیعه و سنی و اقوام مختلف کشور در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار ایستادگی می‌کنند و این مایه افتخار است.

وی تصریح کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون هزینه های سنگینی را علیه ملت ایران متقبل شده اند ولی هنوز نتوانسته اند به اهداف خود برسند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه ادامه داد: دشمنان جنایت ها و خسارت های زیادی را بر ملت های مسلمان منطقه تحمیل کرده اند و با راه اندازی داعش و جریان های تکفیری، جنایت های بزرگتری علیه این ملت ها مرتکب شده اند و هنوز هم نتوانسته اند به اهداف خود برسند.

سردار عظیمی اضافه کرد: ملت های مسلمان به بیداری و آگاهی رسیده اند و به لطف خداوند متعال دشمن را ناکام کرده اند.

وی بیان داشت: دشمنان بدترین جنایتات را هم در حق ملت ایران مرتکب می شوند و امروز ملت ایران در حوزه اقتصادی و معیشتی دچار مشکل شده اند و آنها همچنان ناجوانمردانه و ظالمانه به اقدامات خود علیه ملت ایران ادامه می دهند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه گفت: ملت ایران مدت طولانی است در مقابل دشمن ایستادگی می کند و باید قدر آن را بدانیم.

سردار عظیمی افزود: دشمن با امکانات و توان مالی که در اختیار دارد نسل جوان ما را مورد هدف قرار داده و هنوز هم توفیقات چندانی نداشته است.

وی تاکید کرد: ما باید از گنجینه های گرانبهای ملت که جوانان و نوجوانان کشور هستند پاسداری کنیم تا دچار انحراف نشوند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه گفت: مردم منطقه اورامانات از ابتدای پیروی انقلاب تاکنون مردانه در مقابل دشمنان ایستاده اند و مقاومت می کنند.

سردار عظیمی بیان کرد: مردم این منطقه برای برقراری امنیت پایدار و مقابله با توطئه های دشمنان فداکاری می کنند و این مهم یکی از افتخارات منطقه اورامانات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها