بخش «صـندوق شاهد» به نرم افزار «همراه ایثار» افزوده شد

مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران از اضافه شدن بخش «صـندوق شاهد» به برنامه موبایل «همراه ایثار» خبر داد.
کد خبر: ۳۶۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ - 12November 2019

بخش «صـندوق شاهد» به نرم افزار «همراه ایثار» افزوده شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، علیرضا امینی مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه امکان مشاهده مانده وام و پس‌انداز صندوق قرض‌الحسنه شاهد یکی از موضوعاتی است که همواره از سوی جامعه ایثارگری در حـوزه خدمات الکترونیک درخواست شده است، اظهار داشت: در همین راستا از مدتی پیش مذاکراتی بین اداره کل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد و صندوق قرض‌الحسنه شاهد صورت گرفت تا این اطلاعات به شکل برخط از آن صندوق دریافت شود و در سامانه‌های خدمات الکترونیک بنیاد به رویت ایثارگران برسد.

وی افزود: سرویس مذکور با همکاری صندوق قرض‌الحسنه شاهد تولید و در اختیار بنیاد قرار گرفت و متعاقباً بخشی تحت عنوان «صندوق قرض‌الحسنه شاهد» به نرم افزار موبایل «همراه ایثار» اضافه شد.

مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص اطلاعات قابل دریافت از این بخش در برنامه همراه ایثار گفت: مانده وام، مبلغ اصل وام، شرح آخرین قسط، تاریخ ثبت سند آخرین قسط، موجودی حساب حق عضویت، تاریخ و مبلغ آخرین حق عضویت اخذ شده از این بستر قابل دریافت هستند.

گفتنی است نرم افزار موبایـل «همراه ایثـار» سامانه موبایلی رسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران است که بر روی کافه بازار قرار دارد و با جست‌وجوی نـام این سامانه (همراه ایثار) در اپلیکیشن بازار امکان دانلود این برنامه و استفاده از خدمات آن فراهم خواهد بود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها