سردار اشتری:

کاهش چشمگیر جرایم خشن در سال جاری/ به دنبال دانه‌درشت‌های قاچاق هستیم

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ما به دنبال افراد دانه‌درشت قاچاق هستیم که قریب به اتفاق آن‌ها ساکن استان‌های مرزی هستند؛ البته در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.
کد خبر: ۳۶۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ - 12November 2019

کاهش چشمگیر جرایم خشن در سال جاری/ به دنبال دانه درشت‌های قاچاق هستیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه افتخار نیروی انتظامی خدمت به مردم است، اظهار داشت: ناجا حافظ جان، مال و ناموس مردم است و این موضوع را بار‌ها ثابت کرده‌ایم؛ تقدیم شهدا، جانبازان و دستاورد‌های پلیس در ماموریت‌هایش، دلیل موثقی برای اثبات این مهم است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم نظام کرده که هشت هزار نفر از آن‌ها در دفاع مقدس و بیش از پنج هزار نفر برای دفاع از امنیت کشور و در راه مبارزه با اشرار، قاچاقچیان و اراذل و اوباش به شهادت رسیده‌اند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه ناجا با روحیه جهادی علی‌رغم امکانات محدود، اقدامات شایسته و بزرگی انجام داده است، افزود: ارائه بیش از ۳۰ میلیون خدمت در سال توسط ناجا به اضافه ایجاد امنیت که بسیار مثال‌زدنی است ازجمله خدمات این نیرو به شمار می‌رود.

فرمانده ناجا با اشاره به مأموریت بزرگ اربعین، گفت: با وجود افزایش ۷۴ درصدی زائران و نیز ۲۴ درصدی تردد خودرو‌ها نسبت به سال گذشته خوشبختانه هیچ مشکل امنیتی، انتظامی و ترافیکی نداشتیم که نتیجه این زحمات ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از مجموعه نیروی انتظامی است.

سردار اشتری ادامه داد: در سال جاری در برخورد و پیشگیری از جرایم خشن موفق عمل کردیم و آمار‌ها نشان می‌دهد این نوع جرایم با کاهش چشمگیری همراه بوده است.

وی به فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای که فرمودند ناجا بایستی اقتدار توأم با رأفت داشته باشد، اشاره کرد و گفت: اقتدار ما برای افرادی است که قانون‌گریز و به دنبال ناامنی و بی قانونی باشند که قطعاً در مقابل این افراد لحظه‌ای کوتاه نخواهیم آمد، اما مهربانی و رأفت پلیس برای مردم است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اقدامات ناجا در مبارزه با قاچاق، خاطرنشان کرد: ما به دنبال افراد دانه‌درشت هستیم که قریب به اتفاق آن‌ها ساکن استان‌های مرزی هستند، البته در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

فرمانده ناجا با تقدیر و تشکر از زحمات سردار «ملکی» فرمانده سابق استان هرمزگان، بیان کرد: این استان از نظر امنیتی وضعیت بسیار مطلوبی دارد؛ گرچه چالش‌هایی وجود داشته که مبتلا به همه استان‌ها است که ان‌شاءالله با همکاری مردم، سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های امنیتی این مشکلات برطرف خواهد شد.

سردار اشتری در پایان گفت: برای سردار «جعفری» آرزوی توفیق دارم و امیدوارم اعضای شورای تامین و ائمه جمعه و مسئولان استانی همکاری لازم را با وی داشته باشند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار