برگزاری نشست «بانوی مومن انقلابی» ویژه اعضای تشکل‌های دانشگاه آزاد تهران

نشست آموزشی تشکیلاتی «بانوی مومن انقلابی» ویژه اعضای فعال تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران امروز (سه‌شنبه) در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹ - 12November 2019

برگزاری نشست «بانوی مومن انقلابی» ویژه اعضای تشکل‌های دانشگاه آزاد تهرانبرگزاری نشست «بانوی مومن انقلابی» ویژه اعضای تشکل‌های دانشگاه آزاد تهرانبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نشست آموزشی تشکیلاتی «بانوی مومن انقلابی» ویژه اعضای فعال تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران امروز (سه‌شنبه) در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

محمد قربانی گلشن آبادی مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست با اشاره به اهمیت فعالیت تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه، اظهار داشت: اکنون در نبرد چند جانبه‌ای قرار داریم که دشمنان سعی دارند در جبهه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی به مصاف جمهوری اسلامی ایران برآیند، در این راستا ده‌ها کانال ماهواره‌ای فارسی زبان تلاش دارند که با هجمه‌های سهمگین خود جوانان را هدف قرار دهند.

مدیر کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های دشمن در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی که با ابزار‌ها و روش‌ها و متد‌های جدید صورت می‌گیرد، تشکل‌های دانشجویی باید بدانند که در کجای این جبهه فرهنگی قرار دارند.

وی با اشاره به نقش مهم حضور دانشجویان خواهر در برنامه‌های تشکیلاتی گفت: حوزه زنان حوزه حساس و اساسی است. با توجه به اهمیت این موضوع تشکل‌های دانشجویی به ویژه تشکل‌های خواهران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و باید محکم و استوار بایستند و برای حل مشکلات به کمک کشور بیایند.

قربانی از برنامه‌های ویژه اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی برای روز دانشجو خبر داد و گفت: ۱۶ آذر امسال برنامه‌های ویژه‌ای برای دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی در واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار