مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب باید سرلوحه فعالیت‌های ما در حوزه دفاع مقدس باشد

سردار محمد علیپور گفت: اساسنامه اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و دغدغه های رهبر معظم انقلاب باید سرلوحه انجام فعالیت‌های ما در این حوزه باشند تا بدانیم سند چشم‌انداز ما در چه مرحله‌ای قرار دارد.
کد خبر: ۳۶۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴ - 12November 2019

دغدغه های رهبر معظم انقلاب باید سرلوحه انجام فعالیت‌های ما در حوزه دفاع مقدس باشند

به گزارش خبرنگار ‌دفاع‌پرس از اهواز، سردار «محمد علیپور» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان عصر امروز در جلسه هم اندیشی برنامه‌های حوزه دفاع مقدس در استان خوزستان اظهار داشت: اساسنامه اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و دغدغه های رهبر معظم انقلاب باید سرلوحه انجام فعالیت‌های ما در این حوزه باشند تا بدانیم سند چشم‌انداز ما در چه مرحله‌ای قرار دارد.

وی افزود: باید هر هفته این نشست ها برگزار شود و کارگرو‌ه‌های مختلفی در زمینه تاریخ شفاهی، عمران و مهندسی، روابط عمومی و تبلیغات، دانشنامه دفاع مقدس، فرهنگی و هنری، بانوان، ادبیات و انتشارات و‌... شکل بگیرد تا بدانیم در کجای کار  قرار داریم و به کجا باید برسیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: اگر در برنامه های خود چشم اندازی برای روند پیشرفت مان در کار نداشته باشیم، نتیجه مطلوب حاصل نمی شود.

علیپور ادامه داد: باید بررسی کنیم که مثلا در حوزه ادبیات و انتشارات دفاع مقدس چقدر توانسته ایم به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر صد برابر شدن فعالیت در این حوزه نزدیک شده ایم.

در پایان این جلسه نیز کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان ضمن ارائه گزارشی از چگونگی فعالیت‌های حوزه خود، پیشنهادات خود را مطرح و خواستار ادامه اینگونه جلسات شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار