سردار شرفی عنوان کرد؛

انضباط ظاهری و معنوی مهمترین شاخصه یگان‌های انتظامی

رئیس پلیس پیشگیری مهم‌ترین شاخصه‌های مطلوب یک یگان انتظامی را برخورداری از وضعیت مناسب ازجمله انضباط ظاهری، معنوی و رعایت ادب و خوش‌رویی عنوان کرد و گفت: پلیس پیشگیری با جدیت حضور تمامی کارکنان را در کلاس‌های تعالی رفتار پیگیری می‌کند.
کد خبر: ۳۶۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ - 13November 2019

انضباط ظاهری و معنوی مهمترین شاخصه مطلوب یگان‌های انتظامیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد شرفی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تأکید بر لزوم آموزش مستمر کارکنان با هدف ایجاد تعالی رفتاری در یگان‌های انتظامی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها اظهار داشت: پلیس خادم مردم است و مردم نیز بزرگترین سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی هستند، از این رو تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا با مشارکت این سرمایه مهم و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، خدماتی مضاعف و مثمر ثمر ارائه دهیم.

وی یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های مطلوب یک یگان انتظامی برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به هم‌میهنان را برخورداری از وضعیت مناسب ازجمله انضباط ظاهری، معنوی و رعایت ادب و خوش‌رویی دانست و تصریح کرد: مجموعه پلیس پیشگیری ناجا با مد نظر قراردادن و اجرای دقیق موضوعات مطرح شده، تاکنون با جدیت حضور تمامی کارکنان را در کلاس‌های تعالی رفتار پیگیری کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا عنوان کرد: مأموران حوزه کلانتری و پاسگاه‌ها در مواجهه چهره به چهره با مردم ضمن رعایت منش انتظامی از وضعیت ظاهری مناسب بهره‌مند هستند و ادب و خوش‌رویی را رعایت می‌کنند و این امر از نشانه‌های پلیس مهربان و اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: کارکنان باید تمام توان خود را به کار گیرند تا هموطنان از بدو ورود به کلانتری‌ها نشانه‌های «پلیس جامعه محور» را به وضوح مشاهده کنند و از عملکرد خادمان خود رضایت داشته باشند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا به برنامه‌های این پلیس برای ارتقاء سطح مهارت کارکنان حوزه پلیس پیشگیری اشاره کرد و گفت: دوره‌های متناسبی برای افزایش سطح مهارت، تسلط بر امور انتظامی، قانون به کارگیری سلاح و مهارت‌های ارتباطی و... پیش‌بینی شده تا کارکنان با دقت، سرعت و اشراف هرچه بیشتر برای افزایش احساس امنیت در سطح شهر‌ها حضور داشته باشند.

این مقام انتظامی با تأکید بر گسترش تعامل پلیس با مردم و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی گفت: گسترش دامنه مشارکت پلیس با مردم، موجب نوآوری و خلاقیت در نظام اجتماعی و انضباط در حوزه اجتماعی می‌شود.

سردار شرفی با اشاره به اینکه مجموعه این تلاش‌ها با هدف تعالی رفتار کارکنان و ایجاد یک تحول بزرگ در حوزه کلانتری و پاسگاه‌ها برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری این طرح‌ها، موفق به جلب رضایت هرچه بیشتر خداوند متعال، حضرت ولی عصر (عج) و فرمانده معظم کل قوا و همچنین مردم عزیز میهن اسلامی خود شویم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار