اعلام جزئیات تشییع و خاکسپاری شهید«محمد زبیدی» در ماهشهر

هوشنگ نوبخت گفت: مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید زبیدی فردا پنج شنبه (۲۳ آبان) ساعت ۹ صبح از میدان شهید فهمیده برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷ - 13November 2019

اعلام جزئیات تشییع و خاکسپاری شهید«محمد زبیدی» در ماهشهر

به گزارش خبرنگار ‌دفاع پرس از اهواز، «هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در جلسه هماهنگی مراسم تشییع و خاکسپاری شهید«محمد زبیدی» اظهار داشت: به لطف خدا و برکت خون شهداء و همچنین تدابیر سردار علیپور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان و پس از تلاش جهادی و شبانه روزی، عملیات خاکبرداری و انتقال پیکر مطهر شهید«محمد زبیدی» از منطقه اروند آبادان به ماهشهر صورت گرفت.

وی افزود: طبق فراخوان منتشر شده از سوی ستاد استقبال از پیکر مطهر شهید زبیدی، این مراسم فردا پنج شنبه (23 آبان) از ساعت 9 صبح از میدان شهید فهمیده آغاز و پس از استقبال و تشییع مردمی در گلزار شهدای ماهشهر به پایان خواهد رسید.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در پایان ضمن تشکر از همه نهادها، سازمان‌ها و عشایر منطقه اروند که در انتقال پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس همکاری کردند، گفت: خرسندیم که خواسته و مطالبه این مادر شهید پس از سال ها اجابت شد و از همین طریق از همه مردم شهید پرور بندر ماهشهر و به خصوص خانواده معظم شهداء و جوانان انقلابی خوزستان دعوت می کنیم که در مراسم باشکوه استقبال از این شهید شرکت کنند و بار دیگر بر تجدید عهد و پیمان خود با آرمان بلند شهدا، مُهر تایید بزنند.

به گزارش دفاع پرس؛ «محمد زبيدی» با عضویت بسیجی در 6 دی سال 59 بر اثر اصابت گلوله در آبادان به درجه رفيع شهادت نائل آمد. پیکر مطهر این شهید که در منطقه اروند آبادان به خاک سپرده شده بود با درخواست مادر شهید و پس از انجام مراحل قانونی و شرعی به محل زادگاهش «بندر ماهشهر» انتقال یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار