رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خبر داد؛

برگزاری یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر ساعت کارگاه آموزشی برای کارکنان نیروهای مسلح

حجت‌الاسلام «شکرالله بهرامی» گفت: سال گذشته یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفرساعت کارگاه آموزشی و آگاه‌سازی حتی در صعب العبور‌ترین پاسگاه‌های انتظامی کشور برای کارکنان نیروهای مسلح برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲ - 13November 2019

کاهش پرونده‌های ورودی نیرو‌های مسلح/ برگزاری یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفرساعت کارگاه آموزشیبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین «شکرالله بهرامی» رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح امروز در حاشیه همایش فرصت‌های تحول در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح سازمانی انقلابی است و در کنار صدور احکام قاطع و برخورد با متخلفان، بر حفظ اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی تاکید دارد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم تحول در قوه قضائیه گفت: در دوره جدید قوه قضائیه موضوع تحول در صدر اولویت‌ها قرار گرفته است.

وی افزود: یکی ازاقدامات بزرگ این سازمان برگزاری دوره‌های آموزشی و آگاه‌سازی درتمام یگان‌های نظامی کشور بوده‌ است به طوری که تنها در سال گذشته یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفرساعت کارگاه آموزشی و آگاه‌سازی درکشور توسط این سازمان برای کارکنان نیروهای مسلح برگزار شده است.

بهرامی ادامه داد: این دوره‌های آموزشی در صعب‌العبورترین و دورترین پاسگاه‌های انتظامی کشور نیز برگزار شده‌ که خروجی این دوره‌های آموزشی روند کاهش ورودی پرونده به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی از عملکرد سازمان قضایی نیرو‌های مسلح ابراز رضایت کرده‌اند، تصریح کرد: بالا بودن میزان رضایتمندی از سازمان قضایی نیرو‌های مسلح ناشی از تعامل دو سویه میان سازمان قضایی و سربازان، فرماندهان و بدنه نیرو‌های مسلح است.

همایش فرصت‌های تحول در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با حضور روسا و دادستان‌های سازمان قضایی نیرو‌های مسلح امروز چهارشنبه در مجتمع قضایی قم آغاز شده و تا روز پنجشنبه با برگزاری کمیسیون‌های تخصصی ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها