سردار سلامی در جمع خبرنگاران:

توانمندی‌های دفاعی مذاکره‌پذیر نیست/ حق دفاع فلسطینی‌ها در برابر رژیم صهیونیستی محفوظ است

فرمانده کل سپاه گفت: حق دفاع مشروع برای ملت مظلوم فلسطین در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی همیشه وجود داشته و خواهد داشت، ولی باید نکته‌ای را اضافه کنم و آن اینکه رژیم صهیونیستی با این حرکات وحشیانه، خودش را گام به گام به پایان قطعی نزدیک‌تر می‌کند.
کد خبر: ۳۷۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ - 14November 2019

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز (پنجشنبه) در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید «حسن طهرانی مقدم» و شهدای هوافضای سپاه برگزار شد، درباره دستاورد‌های جدید دفاعی کشور اظهار داشت: آنچه درباره دستاورد‌های جدید نظامی در سپاه می‌توانم عنوان کنم این است که رشد توانمدی‌های دفاعی و صنایع نظامی تا حد زیادی پیشرفت داشته به همین جهت ورود تجهیزات پیشرفته به نیرو‌های ما نیز گسترش پیدا کرده که از رسانه‌ای کردن آن معذوریم.

وی افزود: ما به ملت ایران این اطمینان را می‌دهیم که استعداد و ظرفیت نیرو‌های مسلح کشور و سپاه در حدی است که با هر دشمنی هرچقدر هم بزرگ باشد، مقابله خواهد کرد لذا ملت این اطمینان خاطر را داشته باشند و با آسودگی زندگی کنند چراکه ما قادر هستیم هر دشمنی را درهم بشکنیم.

سردار سلامی در پاسخ به سوالی در زمینه احتمال مذاکرات موشکی به دلیل تحریم‌ها علیه کشور نیز بیان داشت: هرگز چنین اتفاقی نمی‌افتد؛ ما هرگز در حوزه افزایش توانمندی‌های دفاعی نه متوقف می‌شویم و نه عقب‌نشینی می‌کنیم، زیرا این موضوع جزو خطوط قرمز ماست پس موضوع توانمندی‌های دفاعی مذاکره‌پذیر، تعدیل‌پذیر، توقف‌پذیر و مهارپذیر نیست.

وی‌ در ادامه درباره شهادت فرماندهان مقاومت فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و اینکه فرماندهان حماس و جهاد اسلامی حق دفاع از خود را دارند نیز اظهار داشت: حق دفاع مشروع برای ملت مظلوم فلسطین در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی همیشه وجود داشته و خواهد داشت، ولی باید نکته‌ای را اضافه کنم و آن اینکه رژیم صهیونیستی با این حرکات وحشیانه، خودش را گام به گام به پایان قطعی نزدیک‌تر می‌کند.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: آستانه تحمل جهان اسلام کم‌کم در حال اتمام است و با ادامه شرارت‌های رژیم صهیونیستی، زمینه‌های سقوط آنها توسط خودشان فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار