امام جمعه کنگان:

بسیج منشأ خیر و برکت در کشور است

حجت الاسلام «محمود محمودی» گفت: بسیج امروز نه‌تنها در کشور منشا خیر و برکت است، بلکه الگویی برای همه کشورهای جهان است.
کد خبر: ۳۷۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ - 15November 2019

بسیج منشا خیر و برکت در کشور است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «محمود محمودی» امام جمعه کنگان در اجتماع نمازگزاران این شهر با اشاره به سهمیه بندی بنزین اظهار داشت: دولت و دستگاه‌های نظارتی با اشراف و تشدید نظارت اجازه ندهند به بهانه افزایش قیمت بنزین عده‌ای به مردم جفا و مردم را به تکلف بیندازند.

وی با تبریک میلاد پیامبر رحمت و فرزند برومندش رییس مذهب امام جعفر صادق (ع) و تشکر از همه برگزار کنندگان جشن در شهرها و روستاها و هفته وحدت گفت: یکی از اصول مهم در سیره نبی مکرم اسلام اصل خوش بینی نسبت به مومنین بود که باید نصب العین امت اسلامی قرار گیرد.

خطیب جمعه کنگان محبت و مهربانی نسبت به دیگران، اهل دشنام نبودن، حریص بر هدایت مردم بودن و الگوی عملی در انفاق را از دیگر فضایل و مناقب رسول مهربانی ها ذکر کرد.

محمودی در بخش دیگر به موضوع عدالت و مبارزه با فساد در بیانیه گام دوم انقلاب توسط امام مسلمین و نیز اهتمام دستگاه قضایی در برخورد با فساد اشاره و با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد وظیفه ای همگانی و همه دستگاهها و قوا مسئول هستند گفت: مسئولان و مقامات کشوری از سیاسی نمودن موضوع مبارزه با فساد و دو قطبی کردن جامعه اجتناب کنند.

وی با اشاره به عملیات هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان در سپاه پاسداران در بازگرداندن یکی دیگر از مفسدین بزرگ اقتصادی افزود: مبارزه قاطع با فساد و مفسدین از هر طیف و جناحی خواست عمومی و مطالبه ای ملی است.

امام جمعه کنگان با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج امروز نه تنها در کشور منشا خیر و برکت است بلکه الگویی برای همه کشورهای جهان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها