امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

بسیج نماد وحدت و همبستگی است

ماموستا ملا محمد محمدی گفت: بسیج یک نماد وحدت و همبستگی است و نتایج این همبستگی در حوزه‌های مختلف اجتماع موثر دانست.
کد خبر: ۳۷۰۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ - 15November 2019

بسیج  نماد وحدت و همبستگی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا مُلا «محمد محمدی» امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد امام شافعی با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) از برکات وجود مبارک پیامبر (ص) در میان امت اسلامی سخن گفت و افزود: اخلاق نیکو و عظیم حضرت محمد (ص) مهمترین ابزار برای تبلیغ دین اسلام بود.

وی با توصیه به مردم برای داشتن اخلاق حسنه و تعاریف گسترده آن گفت: امروز خانواده و جامعه ما به شدت به اخلاق نیاز دارد و آنچه دیده می‌شود مورد تایید اسلام نیست و باید چاره‌ای برای ترمیم آن اندیشید.

خطیب نماز جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه‌های خود بدحجابی، ریا، تزویر و دروغ را از آفت‌هایی برشمرد که بخشی از جامعه امروز را به خود گرفتار کرده است و افزود: چگونه با این همه بی‌اخلاقی خود را همچنان پیرو پیامبری بدانیم که برای مکارم اخلاقی مبعوث شد و از این رو همه باید به اصلاح اخلاق خود بپردازیم.

ماموستا محمدی همچنین با قدردانی از مردم کرمانشاه از شیعه و سنی و مسئولان که در مجالس و محافل ذکر و یاد پیامبر اکرم (ص) بار دیگر تجدید اخوت و برادری کردند، اظهار داشت: هفته وحدت هفته‌ای برای نمایش درهم تنیدگی و اتحاد عمیق تاریخی مردم کرمانشاه است و امید است در همه شئون و در همه ایام سال برای این استحکام و اخوت بزرگداشت صورت گیرد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به هفته بسیج و تقدیر از بسیجیان بی‌ادعا و همیشه در صحنه گفت: بسیج یک نماد وحدت و همبستگی است و نتایج این همبستگی در حوزه‌های مختلف اجتماع موثر دانست.

ماموستا محمدی با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی به همگان توصیه کرد فرزندان خود را به همنشینی با کتاب بر افزایش علم و آگاهی آنان کمک کنند تا در تلاطم زمانه پیشگیرانه خود را از آفات فکری مصون بدانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها