فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی:

حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی نقطه قوتی برای نیروی انتظامی است

سردار علیرضا مظاهری گفت: تمام تلاش نیروی انتظامی رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی و لبیک گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است و نقطه قوت نیروی انتظامی حمایت‌های حضرت امام خامنه‌ای است.
کد خبر: ۳۷۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱ - 15November 2019

حمایت‌های مقام عظمای ولایت، نقطه قوتی برای نیروی انتظامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «علیرضا مظاهری» فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی امروز در مراسم تجلیل از خادمان اربعین سال 98 با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی با افتخار، بالندگی، شادابی و پابکاری را در کارنامه درخشان خود دارد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه یکی دیگر از افتخارات نیروی انتظامی، لطفی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به کارکنان این سازمان دارند، افزود: امروز تلاش مجموعه ناجا در تمام حوزه های مدیریتی و فرماندهی رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه پلیس خراسان شمالی علی رغم مسافت بسیار دوری که با مرز مهران داشت، کارکنان این فرماندهی به صورت داوطلبانه برای خدمت به زوار امام حسین (ع) به آن مرز اعزام شدند، تصریح کرد: نیروی انتظامی در کنار انجام وظیفه ذاتی خود که برقراری امنیت است ضمن بکار گیری سه هزار نیرو، موکب هایی را نیز در مرز های میرجاوه، مهران و .. برپا کرد.

مظاهری همچنین با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی نیز در همین رابطه تعداد دو کاروان از خانواده های محترم کارکنان انتظامی را برای زیارت به کربلا اعزام کرد، یادآور شد: علاوه بر این تعداد 114 نفر از همکاران نیز در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) نیز شرکت کردند.

وی با بیان اینکه در مراسمات 28 صفر نیز این فرماندهی با اعزام نیرو به کمک استان خراسان رضوی رفت، خاطرنشان کرد: امیدواریم که خداوند متعال در طول خدمت توفیق خدمت گذاری به مردم عزیز را به ما بدهد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی در پایان با اشاره به اینکه تمام تلاش نیروی انتظامی رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی و لبیک گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: نقطه قوت نیروی انتظامی حمایت های حضرت امام خامنه‌ای است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها