امام جمعه آبادان:

مدیران و مسئولان باید با تفکر بسیجی مشکلات مردم را برطرف کنند

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در بخش دیگری از خطبه‌ها با بیان اینکه تفکر بسیجی جامعه ما را نجات می‌دهد گفت: امروز مدیران و مسئولان باید با تفکر بسیجی و حضور میدانی مسایل و مشکلات مردم را برطرف کنند.
کد خبر: ۳۷۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴ - 15November 2019

مدیران و مسئولان باید با تفکر بسیجی و حضور میدانی مسایل و مشکلات مردم را برطرف کنند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «علی ابراهیمی پور» در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه آبادان اظهار داشت: بیشتر مناطق آبادان به ویژه مناطق حاشیه‌ای همچون منطقه ذوالفقاری به مدت ۱۰ تا ۲۰ روز با معضل سرریز شدن فاضلاب روبه رو بوده و با وجود تماس مردم با سامانه ۱۲۲ به هیچ نتیجه‌ای نمی رسند.

وی افزود: سامانه ۱۲۲ مرکز اهواز تماس های مردم آبادان را منتقل نمی کند و مسئولان به فکر سامانه دیگری برای آبادان باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور ادامه داد: مردم آبادان از اینکه به این سامانه زنگ زدند و نتیجه ای نگرفته‌اند خسته شده‌اند.

وی از سازمان منطقه آزاد اروند، استانداری و اداره آب و فاضلاب خواست تا امکانات زیرساختی را برای مردم فراهم کنند.

امام جمعه آبادان همچنین با اشاره به وضعیت تیم صنعت نفت آبادان بیان کرد: تیم صنعت نفت، از دل خوشی های مردم آبادان است که مدتی پولی در اختیار آن قرار نمی‌گرفت و نیاز است وزارت نفت نسبت به برطرف کردن مشکلات این تیم اقدام کند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به گرانی بنزین گفت: این مصوبه در جاهایی مثل شمال تهران که مخارج چندصد میلیون تومانی دارند خوب است و برای کسی که در حاشیه آبادان زندگی می کند همخوانی ندارد.

وی با بیان اینکه با گران شدن بنزین نباید اقشار ضعیف و مظلوم زیر دست و پا له شوند ادامه داد: باید نرخ بنزین برای افرادی که از لحاظ مالی توانایی دارند و بر اساس مدل ماشینی که دارند تعیین شود تا به اقشار کم درآمد آسیبی نرسد.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: با گرانی بنزین به طور قطع همه اجناس گران خواهند شد و دولت باید بر قیمت کالاها و خدمات نظارت کند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با بیان اینکه تفکر بسیجی جامعه ما را نجات می‌دهد افزود: امروز مدیران و مسئولان باید با تفکر بسیجی و حضور میدانی مسایل و مشکلات مردم را برطرف کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار