امام جمعه شوشتر:

افزایش قیمت بنزین نباید روی کالاهای دیگر تاثیر بگذارد

حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی گفت: مسئولان باید تلاش کنند افزایش قیمت بنزین روی کالاهای دیگر تاثیر نگذارد.
کد خبر: ۳۷۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱ - 15November 2019

افزایش قیمت بنزین نباید روی کالاهای دیگر تاثیر بگذارد

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «شکرالله سلیمانی» در خطبه های این هفته نمازجمعه شوشتر اظهار داشت: یکی از موضوع های مهمی که باید افراد جامعه به آن توجه کنند نیاز فکر و روح به علم و دانش است و یکی از مهم ترین راههای پاسخگویی به آن مطالعه است.

وی با یادآوری فرموده رهبر معظم انقلاب که باید به جایی برسیم که نیاز به کتاب را همانند آب و غذا بتوانیم احساس کنیم افزود: باید نقش و اهمیت کتاب را در ارتقای فرهنگ جامعه باور کنیم و لزوم انس فردی و خانوادگی و عمومی با فرهنگ کتاب خوانی را به عنوان بخشی از سبک زندگی مورد توجه قرار دهیم.

وی همچنین با اشاره به ۲۴ مهر سالروز درگذشت علامه طباطبایی مفسر کبیر قرآن بیان کرد: وی شخصیتی عالی مقام و گرانقدر بود که در فلسفه، عرفان، مسایل فقه و اصول صاحب روش و شیوه بود به طوری که تاسی از روش و شیوه وی می تواند تحولات مفیدی در علوم حوزوی به وجود آورد.

امام جمعه شوشتر در ادامه با اشاره به برداشتن گام های موثر در کاهش تعهدهای برجامی گفت: از برداشتن این گام ها حمایت و آنها را تایید می کنیم اما برای برداشتن این گامها، تاکید فراوان داریم که قدمها به نحوی برداشته بشود که برای بازدارندگی دشمن مکار کافی باشد.

وی همچنین با دعوت همه مردم به آرامش و رعایت امنیت و جلوگیری از سوء استفاده دشمن در زمینه افزایش نرخ بنزین افزود: تغییر نرخ بنزین که در هفدهم ربیع الاول و شب تولد پیامبر (ص) اجرا شد قابل تامل است مگر اینکه مسئولان دلیل قانع کننده ای ارائه بدهند.

امام جمعه شوشتر ادامه داد: دیگر اینکه چندین بار این اتفاق افتاده و این قیمت تغییر کرده، سخنگوی دولت، نمایندگان مجلس و دیگر صاحب نظران می گفتند دولت در تلاش است که تغییر این قیمت در گرانی قیمت ها اعمال نشود الان هم این حرف را می زنند اما موفق به کنترل آن نبوده اند.

وی در پایان گفت: هر تصمیمی که نیاز کشور باشد باید انجام شود و مردم هم حمایت می کنند و حالا که هر سه قوه به این نتیجه رسیدند باید تلاش کنند پس از اجرای طرح، این شعار که نمی گذاریم افزایش بنزین روی کالاهای دیگر تاثیر بگذارد آن را عملی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها