«مسعود جعفری جوزانی» میهمان برنامه سینماگپ حوزه هنری می‌شود

دور جدید سلسله نشست‌های «سینماگپ» با حضور مسعود جعفری جوزانی کارگردان صاحب‌نام سینمای ایران و جبار آذین منتقد سینما، این هفته دوشنبه (۲۷ آبان) در سالن تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ - 16November 2019

«مسعود جعفری جوزانی» میهمان برنامه سینماگپ حوزه هنری می‌شودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، برنامه «سینماگپ» با موضوع «الزامات سینمای ملی ایران» پیش‌بینی شده و میهمانان ضمن ارائه سخنرانی و گفت‌وگو، پاسخ‌گوی پرسش‌های حاضران خواهند بود.

«موقعیت کنونی سینما و موانع دستیابی به سینمای ملی، نقش و سهم سینماگران و دستگاه‌های سینمایی در شکل‌دهی سینمای ملی، مهمترین موانع تحقق سینمای ملی، رقابت سینمای ملی و بین‌الملل، سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و حوزه هنری و سایر نهاد‌های دولتی یا خصوصی در مسیر رسیدن به سینمای ملی» از جمله محور‌ها و موضوعات این برنامه است.

برنامه «سینماگپ» حوزه هنری با اهدافی چون «بررسی ضرورت‌ها و نیاز‌های سینمای ایران»، «ارائه دیدگاه‌ها و نظرات کارشناسان و صاحب نظران»، «انتقال تجارب اساتید سینما»، «کالبدشکافی چالش‌های مدیریت سینما» و ... توسط روابط عمومی و محافل سازمان سینمایی حوزه هنری طراحی شده است.

استفاده از این برنامه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند روز دوشنبه طی ساعت 16 تا 18 در سالن تماشاخانه مهر حوزه هنری از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار