مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد؛

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب مازندران با حضور ناشران ملی  

«عباس زارع» گفت: در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان مازندران ۱۹۵ غرفه به ناشران ملی اختصاص داده‌ایم، در این نمایشگاه تعداد ۷۵ هزار عنوان کتاب توسط ناشران داخلی و ۱۲ هزار عنوان کتاب توسط ناشران خارجی برای بهره‌مندی مردم و کتابخوان ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ - 16November 2019

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب مازندران با حضور ناشران ملی به گزارش دفاع‌پرس از ساری، «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه تنها یک روز مانده به افتتاح نمایشگاه بین‌المللی کتاب و مطبوعات مازندران، اظهار داشت: فضای نمایشگاه با سه سالن برای استقرار ناشران و اصحاب رسانه مهیا و تا این لحظه ۲۲۰ غرفه برای این عزیزان تدارک دیده شده است.

وی افزود: در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان مازندران ۱۹۵ غرفه به ناشران ملی اختصاص داده‌ایم، در این نمایشگاه تعداد ۷۵ هزار عنوان کتاب توسط ناشران داخلی و ۱۲ هزار عنوان کتاب توسط ناشران خارجی برای بهره‌مندی مردم عزیز و کتابخوان ارائه خواهد شد.

زارع با اشاره به حضور ۵۰۰ ناشر در نمایشگاه، ابراز داشت: ۲۵ ناشر از استان مازندران و ۵۰ ناشر خارجی در آن حضور خواهند داشت که مجموع ناشران و نمایندگی‌های داخلی و خارجی حاضر در نمایشگاه به ۴۳۵ مورد رسیده است.

این مسئول با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات در کنار نمایشگاه کتاب، اضافه کرد: ۹۹ رسانه در نمایشگاه شرکت کرده‌اند که در میان آنها، ۸ سرپرستی خبرگزاری، ۱۲ روزنامه محلی، ۲۴ سرپرستی روزنامه‌های سراسری در استان، ۲۷ پایگاه خبری و ۳۶ رسانه با گستره‌های هفته نامه، دوهفته نامه، ماهنامه و... حضور دارند.

این مسئول تصریح کرد: در این نمایشگاه علاوه بر برگزاری کلاس‌های آموزشی، نقد کتاب، شعرخوانی و نقد شعر، رونمایی از کتاب و‌ نشست‌های تخصصی متعددی پیرامون رسانه و مطبوعات خواهیم داشت که اهم عناوین آنها عبارتند از؛ برگزاری نشست انتخابات رسانه و مشارکت حداکثری، نقش رسانه در جذب سرمایه گذار و رونق سرمایه گذاری، آموزش نقد منصفانه و... است.

نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات مازندران فردا از ساعت ۱۴ تا ۲۰ در ساری، کیلومتر ۱۸ جاده فرح آباد، شهرک صنعتی شماره ۲، مرکز بین المللی سعید افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار