رزمنده دوران دفاع مقدس:

رزمندگان با روحیه شهادت‌طلبی و وطن‌دوستی محاصره سوسنگرد را شکستند

«امیر بلورفروشان» گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس با روحیه جانبازی و شهادت‌طلبی در سایه وحدت و حس وطن‌دوستی موفق به شکست حصر سوسنگرد شدند.
کد خبر: ۳۷۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹ - 18November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «امیر بلورفروشان» رزمنده دوران دفاع مقدس در همایش بزرگداشت سالروز شکست محاصره سوسنگرد و سالگرد شهدای جبهه مقاومت اسلامی اظهار داشت: سوسنگرد تابلوی عظمت ما بود و رشادت‌هایی که در این شهر رخ داد، تاریخ پر افتخاری برای ما ساخت.

وی افزود: سوسنگرد به ما درس می‌دهد تا بدانیم آفات ناامنی چیست و چه بحران‌هایی در پی آن ایجاد می‌شود؛ زمانی که ما به سمت سوسنگرد حرکت می‌کردیم، صحنه‌هایی دلخراش از آوارگی کودکان و زنان را می‌دیدیم که به دلیل حمله رژیم بعث، با پای پیاده به سمت اهواز می‌رفتند.

یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه سوسنگرد محل گردهمایی نیروهایی از مناطق خراسان، شیراز، آذربایجان و... بود، عنوان کرد: ما در این منطقه وحدت نیروهای مسلح را می‌دیدیم و اکنون به چنین وحدتی برای امروز و آینده‌مان نیازمندیم.

وی ادامه داد: در شکست محاصره سوسنگرد ما وطن‌دوستی را به عینه دیدیم و حضور انسان‌های بزرگی چون شهیدان چمران، تجلایی و شهید زنده ناصر بیرقی به سوسنگرد جانی دوباره داد.

بلورفروشان در پایان تاکید کرد: سوسنگرد درس مقاومت، جانبازی و شهادت به ما داد و این درس‌ها تا زمانی که تاریخ باقی است، باقی خواهند ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها