در پیام سردار کارگر به فرمانده ناجا مطرح شد؛

حضور به‌موقع ناجا در حفاظت از اماکن و اموال ملت ایران در سراسر کشور مشهود است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی به فرمانده ناجا نوشت: حضور به‌موقع و فعال نیروهای انتظامی در ایجاد نظم و حفاظت از اماکن و اموال ملت شریف ایران اسلامی و برخورد قاطع و مقتدرانه با اغتشاشگران، اراذل و اوباش مورد حمایت دشمنان و ضد انقلاب در سراسر کشور مشهود است.
کد خبر: ۳۷۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶ - 19November 2019

حضور به موقع نیروهای انتظامی در حفاظت از اماکن و اموال مردم شریف ایران ایران در سراسر کشور مشهود استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی پیامی از سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به‌خاطر حضور به‌موقع و فعال نیروهای انتظامی در ایجاد نظم و حفاظت از اماکن و اموال ملت شریف ایران اسلامی و برخورد قاطع و مقتدرانه با اغتشاشگران و اراذل و اوباش مورد حمایت دشمنان و ضد انقلاب در سراسر کشور تشکر و قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام؛ الحمدالله رب العالمین حضور به‌موقع و فعال نیروهای انتظامی در ایجاد نظم و حفاظت از اماکن و اموال ملت شریف ایران اسلامی و برخورد قاطع و مقتدرانه با اغتشاشگران و اراذل و اوباش مورد حمایت دشمنان و ضد انقلاب در سراسر کشور مشهود است.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم از هدایت و فرماندهی حضرتعالی، تلاش‌های مخلصانه فرماندهان و مسئولان و همچنین آثار و از خودگذشتگی کارکنان مجاهد فی سبیل الله ناجا تشکر و قدردانی کنم.

امیدوارم در پناه خداوند متعال با پیروی از صراط مستقیم حضرت امام خمینی (ره) و اطاعات از فرامین مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها