یادداشت/ سمانه حسن‌خانی

دایه‌های مهربان‌تر از مادر برای ملت ایران!

امروز دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی ازجمله آمریکا دایه مهربان‌تر از مادر برای ملت ایران شده و در حمایت از آشوب‌ها در حاشیه اعتراضات در کشورمان بیانیه صادر می‌کنند، در حالی که خودشان به جای احقاق حق و حقوق مردمانشان آنها را هر روز سرکوب می‌کنند.
کد خبر: ۳۷۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۵ - 19November 2019

دایه عزیزتر از مادر برای ما نشویدگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس- سمانه حسن‌خانی؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به بدنه و شکست نهال نوپای انقلاب اسلامی فروگذار نکردند؛ از تفرقه‌افکنی بین اقوام مختلف، حمایت از منافقین و ترور گرفته تا تحریک صدام علیه ایران و شروع هشت سال جنگ تحمیلی.

در طول این جنگ ناجوانمردانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با مجهز کردن صدام به آخرین سلاح‌ها دلخوش به شکست جمهوری اسلامی ایران بود. اما ملت ایران با تأسی از فرهنگ عاشورا و برای دفاع از ناموس، خاک و میهنشان در طول هشت سال جنگ تحمیلی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و با تقدیم شهدای زیادی پیروزی را رقم زدند.

پس از پیروزی جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس دشمن پا پس نکشید و در طول سالها پس از جنگ دست به تحریم و محاصره اقتصادی زد، اما این بار هم ملت بزرگ ایران با وجود تحریم‌های ظالمانه بیش از گذشته تلاش کرد و امروز جوانان برومند این مرز و بوم توانستند در حوزه دفاعی به بالاترین سطح از آمادگی برسند و قدرت برتر منطقه شوند.

متخصصان ایرانی با تأسی از روحیه جهادی و فرهنگ دفاع مقدس توانستند سلاح‌هایی را بسازند که ایران را جزء پنج کشور برتر دنیا در حوزه دفاعی کند.

ایران با پیشبرد راهبرد مقاومت فعال در برابر نقشه‌های استکبار جهانی در 40 سال اول انقلاب اسلامی اجازه نداد دشمنان در حوزه نظامی کاری از پیش ببرند و هرگاه آن‌ها می‎خواستند در این راستا کاری انجام دهند با شکست مواجه می‌شدند.

آمریکا، انگلیس، فرانسه، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای مرتجع منطقه زمانی که طعم قدرت نظامی ایران را چشیدند راهبرد خود را تغییر دادند؛ آن‌ها با طراحی تحریم‌ها در حوزه‌های مختلف و استفاده از فضای مجازی، رسانه‌ها و طرح نفوذ به دنبال آشوب، اغتشاش و براندازی نظام بودند.

دشمن با استفاده از حوادث رخ داده در کشور بر روی آن موج‌سواری کرده و با ایجاد نفوذ در بین مردم آن را به صحنه‌ای برای سوءاستفاده تبدیل کرد؛ در سال 88 ،96 و امروز هم به بهانه گران شدن بنزین با موج سواری بر روی اعتراضات مردمی آن را به محلی برای عقده‌گشایی خود تبدیل کرده است.

دشمنان قسم خورده ایران اسلامی از جمله آمریکا که به صورت میانگین روزانه 40 نفر بر اثر تیراندازی در آنجا کشته می‌شوند تا فرانسه که جلیقه زردها که ماه‌ها در پی احقاق حق و حقوقشان همواره مورد ضرب و شتم نیروهای نظامی قرار می‌گیرند در حمایت از آشوب‌ها در حاشیه اعتراضات در کشورمان بیانیه صادر می‌کنند.

امروز همین کشورها که همواره به دنبال سرکوب خواسته‌های مردمانشان هستند دایه عزیزتر از مادر برای ملت ایران شده و بیانیه صادر می‌کنند. مردم ما باید همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند باید با بصیرت و هوشیاری در مقابل سناریوی دشمن که همان کشته‌سازی است ایستادگی کنند و مسیر خود را از دشمنان داخلی و خارجی جدا ساخته تا پیروز میدان شوند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها