فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

بسیج بی‌نظیرترین تشکل مردمی در جهان است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: بسیج از بی‌نظیرترین تشکل‌های جهان است و تا امروز هم نظیر بسیج مستضعفین در هیچ نهاد و تشکلی شکل نگرفته است.
کد خبر: ۳۷۰۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ - 20November 2019

بسیج بی نظیرترین تشکل مردمی در جهان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و بسیجیان استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: جمع حاضر برگزیدگان اقشار بیست گانه بسیج هستند که 4 سال فعالیت کردند و ما در چهل سالگی بسیج این خدمت، جهاد و شهادت را ارج می‌نهیم.

وی با بیان اینکه ما امروز معنای آیه شریفه واعدوا لهم مسطتم من قوه را درک می کنیم، افزود: بسیح در عرصه‌های امنیتی، دفاعی، خدمات رسانی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به اوج و بلوغ خودش رسیده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: آن روز امام فرمودند شما باید هسته‌های مقاومت اسلامی و مردمی را در سراسر دنیا تشکیل دهید و امروز بسیجیانی که در حوزه علمیه جامعة المصطفی هستند تدابیر و رهنمودهای امام راحل را تحقق می بخشند.

قاسمی با بیان اینکه بسیج یک نهاد مردمی بازدارنده و از ابتکارات امام خمینی است، تصریح کرد: این حرکت مردمی از بی‌نظیرترین تشکل های جهان است و تا امروز هم نظیر بسیج مستضعفین هیچ نهاد و تشکلی شکل نگرفته است.

وی با بیان اینکه امسال در برنامه های ابلاغی و سازمانی استان ما بیش از 65 درصد پیشرفت داشته است، گفت: تاکنون 13 درصد اعتبارات را دریافت کرده‌ایم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی یادآور شد: بسیجیان دربرنامه های متعددی امسال حضور داشتند که از جمله آن حضور بی‌نظیر مردمی در سیل ابتدای سال و کمک‌رسانی به مردم آسیب دیده و شرکت منسجم در برنامه‌های آمادگی و دفاعی است.

قاسمی با بیان اینکه در ناآرامی‌های چند روز اخیر نیز بسیجیان بیش از سایر نیروهای مسلح در صحنه حضور داشتند و توانستد فتنه دشمن را ناکام بگذارند، گفت: در غائله‌ای که دشمن در این چند روز در کشور تدارک دیده بود، همه دیدیم که دشمن کاملا مسلحانه آمده بود و از آن طرف بسیج و سپاه و نیروی انتظامی کاملا غیرمسلحانه عمل کردند و فقط آن جایی مجبور شدند دست به اسلحه ببرند که به پایگاه‌های بسیج، کلانتری‌ها و مراکز نظامی حمله شد.

وی خاطرنشان کرد: همین سلاح معنویت توانست بار دیگر فتنه دشمن را خاموش کند و الحمدلله در یکی دو شب گذشته دیگر ناآرامی و اغتشاشی در کشور نداشتیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در هفته بسیج امسال بیش از 2 هزار و 600 برنامه در سطح استان تدارک دیده شده است، متذکر شد: بیش از 200 برنامه عمده و محوری شامل  افتتاح نمایشگاه چهل سالگی انقلاب اسلامی، چهل یادواره شهدای مساجد و محلات، 40 یادواره شهدا در مدارس، گردهمایی بزرگ فعالان فضای مجازی، نمایشگاه اختراعات بسیجیان، همایش پیشکسوتان بسیج، میثاق با شهیدان، تمرینات آمادگی گردان‌های بیت المقدس، امام علی و کوثر را داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها