فرمانده سپاه نینوای گلستان خبر داد؛

اجرای بیش از 2 هزار برنامه ویژه هفته بسیج در استان گلستان

سردار «حسین معروفی» گفت: امسال در چهل سالگی تشکیل سازمان بسیح، با شعار خدمت، جهاد و شهادت در سراسر کشور شاهد برنامه‌های متنوعی خواهیم بود که در استان گلستان بیش از 2 هزار برنامه برای این هفته در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۳۷۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ - 20November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، نشست خبری فرمانده سپاه نینوای گلستان بمناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته بسیج امروز با حضور اصحاب رسانه استان برگزار شد.

امنیت، پایه و اساس پیشرفت هر ملت و جامعه است

سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه نینوای استان گلستان اظهار داشت: سپاه و بسیج هر دو مولود انقلاب اسلامی و مردم ایران هستند و از همدیگر جدا نیستند و مکمل هم برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش می کنند.

وی مکتبی و انقلابی بودن، خلاقیت، ابتکار، جهادی فکر کردن و عمل کردن و مردمی بودن را از مولفه‌های بسیج عنوان کرد و افزود: بسیج، فکر، آرمان و اندیشه مقدس انقلابی و ملی است که در راستای اهداف رسالت مقدس الهی حرکت می کند.

معروفی گفت: امسال در چهل سالگی این شجره طیبه با شعار خدمت، جهاد و شهادت در سراسر کشور شاهد برنامه‌های متنوعی خواهیم بود و در استان گلستان بیش از 2 هزار و 157 برنامه در 289 عنوان و 7 سرفصل و 336 برنامه شاخص و 40 برنامه ویژه در نظر گرفته شده است.

این مسئول افزود: این برنامه‌ها در عرصه های نظام تربیت صالحین، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی و هنری، دفاعی و رزمی، ورزشی و پروژه های عمرانی محرومیت زدایی خواهد بود.

فرمانده سپاه نینوای گلستان در خصوص حوادث اخیر در کشور گفت: آن چیزی که برای هر ملتی مهم است امنیت است و در ذیل امنیت عمران، آبادانی، پیشرفت علمی و سلامت جامعه تحقق می‌یابد، لذا پایه و اساس هر ملت امنیت آن جامعه است و امروز دشمنان ما بدنبال برهم زدن امنیت جامعه هستند.

معروفی بیان داشت: تجمع امروز مردم گرگان در حسینیه عاشقان ثارالله با 3 پیام حفظ امنیت با تبعیت از ولایت فقیه، جدایی مردم از اشرار و درخواست به حق خود در مسایل اقتصادی و کنترل بازار خواهد بود و بسیج آمادگی دارد کمبود نیروی انسانی برای بازرسی و کنترل بازار را برای ادارات ذی‌ربط فراهم سازد.

امنیت، پایه و اساس پیشرفت هر ملت و جامعه است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها