فرمانده سپاه سوادکوه شمالی خبر داد؛

گردهمایی بزرگ بسیجیان در سوادکوه شمالی

«احمد شعبانی» از برگزاری گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان سوادکوه شمالی در روز پنجم آذر خبر داد.
کد خبر: ۳۷۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ - 20November 2019

گردهمایی بزرگ بسیجیان در سوادکوه شمالیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «احمد شعبانی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج ضمن تبریک این هفته، اظهار داشت: تشكیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از بركات و الطاف جلیلۀ خداوند تعالی بود كه بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.

وی افزود: بی‌شک می‌توان گفت نهال بسیج که به دست پربركت امام خمینی (ره) کاشته شده، شكوفه‌های آن امروز دنیا را معطر كرده و تفکر بسیج، احیای تفکر انبیاست و بسیجیان مجموعه فداکاری هستند که قلبشان برای اسلام و احیای تفکر الهی می‌تپد. 

شعبانی با تشریح خدمات ارزشمند بسیج در هشت سال دفاع مقدس، مجموعه بسیج را مجموعه‌ای سازمان‌دهی شده و اثرگذار توصیف و تأکید کرد: در حوادث گوناگون پس از پیروزی انقلاب خصوصاً جنگ، نهادها و گروه‌های فراوانی بودند كه با ایثار و خلوص و فداكاری و شهادت‌‌طلبی، كشور و انقلاب اسلامی را بیمه كردند، ولی حقیقتاً اگر بخواهیم مصداق كاملی از ایثار و خلوص و فداكاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهیم، چه كسی سزاوارتر از بسیج و بسیجیان خواهند بود.

وی در تشریح برنامه‌های هفته بسیج از برگزاری 75 ویژه برنامه شهرستانی و 200 عنوان برنامه در سطح پایگاه‌های مقاومت در شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد و تشریح کرد: در شهرستان سوادکوه شمالی این برنامه‌ها از روز پنجشنبه 30 آبان تا پایان هفته در سطح شهرستان برگزار خواهد شد و مهمترین آن حضور حماسی بسیجیان در مراسم 5 آذر خواهد بود.

شعبانی اضافه کرد: افتتاح خانه محروم، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری کارگاه سواد رسانه‌ای، یادواره‌های شهدا، مسابقات مختلف ورزشی و بومی محلی، نشست‌های بصیرتی در سطح مساجد و محلات را از جمله برنامه‌هایی برشمرد که در هفته بسیج در سطح شهرستان سوادکوه شمالی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها