نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

بسیج ستون اصلی امنیت داخلی است

حجت الاسلام «سید محسن حسینی دیباجی» گفت: بسیج ستون اصلی امنیت داخلی و حافظ فرهنگ اسلامی در کشور است.
کد خبر: ۳۷۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵ - 20November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «سید محسن حسینی دیباجی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان روز چهارشنبه در نشست خبری بزرگداشت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج در سالن جلسات سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان اظهار داشت: مردم با بردباری و متانت در روزهای اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و دغدغه‌های پیرامون این موضوع صف خود را از آشوبگران جدا کردند و با رویکرد هدفمند دست دشمنان نظام رو شد.

وی خاطر نشان کرد: مردم با درایت و برگزاری راهپیمایی در سراسر کشور از منویات رهبرمعظم انقلاب در روزهای گذشته دفاع کردند و مردم شهر سمنان در روز شنبه هفته آینده با حضور پرشور در راهپیمایی، انزجار خود را از فتنه گران به نمایش می‌گذارند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن حسینی دیباجی تصریح کرد: دشمنان در دهه‌های مختلف با فتنه و آشوب در کشور با اصل نظام جمهوری اسلامی مشکل داشتند اما مردم ولایتمدار با هوشیاری توطئه‌های استکبارجهانی را خنثی کردند.

وی اضافه کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف با حضور پررنگ در کشور خوش درخشید و این افراد ارزشی همواره برای دفاع از میهن در تلاش بودند.

دیباجی گفت: هفته بسیج فرصتی برای زنده نگه داشتن روحیه بسیجی در آحاد مردم و جوانان است و روحیه بسیجی باید فراگیر شود تا هدایت الهی و سعادت انسان به سر منزل برسد.

وی ادامه داد: بصیرت، دشمن شناسی، اخلاص بسیجی، عمل به هنگام و اندازه از عناصر اصلی در زنده نگه داشتن تفکر بسیجی می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان تصریح کرد: بسیج مکتبی‌ترین نیروی مقاومت است و معرفت بسیجیان ایران در جهان بی‌نظیر است.

دیباجی با بیان این که بسیج سرمایه ای برای حفظ اتحاد کشور و اتقلاب است، گفت: بسیج ستون اصلی امنیت داخلی و حافظ فرهنگ اسلامی در کشور است.

وی ادامه داد: کارگشایی و گره گشایی از مشکلات مردم، گقتمان سازی، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، اقدام جهت اصلاح الگوی مصرف، فعال کردن منابع غیر فعال، تقویت و توسعه هرچه بیشتر اردوهی جهادی و ... از نقش های مهم  بسیج در تقویت درونی کشور و جامعه می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار