فرمانده سپاه استان کرمانشاه:

تفکر بسیجی تبدیل به الگو شده است

سردار بهمن ریحانی گفت: تفکر بسیجی فقط مخصوص مردم ایران نیست، بلکه در بسیاری از کشورهای جهان تبدیل به یک الگو شده است.
کد خبر: ۳۷۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶ - 20November 2019

تفکر بسیجی در بسیاری از کشورهای جهان تبدیل به یک الگو شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز (چهارشنبه) در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج در سالن جلسات سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمان تشکیل بسیج یک الطاف و الهام الهی بود که بر زبان امام (ره) برای مصون نگهداشتن کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی جاری شد و در این 40 سال که از عمر انقلاب اسلامی شاهد بسیاری از این مصونیت‌ها مانند جنگ تحمیلی بوده‌ایم که با تفکر بسیجی خنثی شده است.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، بسیج را بی‌نظیرترین تشکل مردمی در سطح جهان دانست و گفت: تفکر بسیجی فقط مخصوص مردم ایران نیست، بلکه در بسیاری از کشورهای جهان تبدیل به یک الگو شده است.

ریحانی اضافه کرد: امام با فرمان تشکیل سازمان بسیج عمومی به دنبال تشکیل یک ارتش بزرگ مردمی برای بیمه کردن کشور و انقلاب از توطئه‌های و خطرات دشمنان در جهان بود و برای نقش و کارکرد تفکر بسیج بسیار امیدوار و ارزش قائل بود.

وی در ادامه به اهداف کلان تشکیل بسیج اشاره کرد و گفت: اهداف کلان بسیج حراست از اصل، هویت و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، همانگونه در دوران بعد از انقلاب با تشکیل کمیته‌های انقلابی از انقلاب حمایت کرد، در دوران دفاع مقدس با شرکت در عملیات‌های مختلف مانند والفجرها از کشور دفاع کرد و یا بعد از جنگ به سازندگی و محرومیت زدایی کشور پرداخت و امروزه در قالب گروه‌های جهادی و اجتماعی نقش و حضور پررنگی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب دارد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه همچنین مردمی کردن امنیت، بازدارندگی در مقابل تهدیدات نرم دشمنان و مقابله باتفکرات فاسدآمیز آنها، روشنگری و بصیریت‌افزایی در جامعه، جامعیت بخشی به مولفه‌های انسجام ملی، تحقق بخشی به مدیریت جهادی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است را از جمله دیگر اهداف کلان بسیج در کشور اعلام کرد.

وی در ادامه بخشی از مشکلات فعلی کشور را ناشی از عدم مدیریت جهادی مدیران دانست، عنوان کرد: مدیریت جهادی زمان، وقت و خستگی برای حل مشکلات مردمی نمی‌شناسد.

 مردم به شیوه و زمان اجرای گران شدن بنزین اعتراض دارند نه چیز دیگری

ریحانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات اخیر کشور پس از اعلام اصلاح نرخ بنزین گفت: مردم به نحوه و زمان گران شدن بنزین از سوی دولت اعتراض دارد نه چیزی دیگری.

وی با بیان اینکه روزانه حدود 40 میلیون لیتر بنزین به دلیل ارزانی در ایران قاچاق می شود، افزود: اگر بنزین مرحله به مرحله گران می‌شد مردم شوکه نمی شدند و این مسائل پیش نمی‌آمد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه  بیان داشت: راه بندان، آسیب زدن به بیت المال و کسب و کار مردم و به آتش کشیدن بانک‌ها کار مردم نیست، بلکه کار اغتشاشگران و آشوب گرانی است که از سوی دشمنان برای تخریب تخریب اموال عمومی و مردم  سازماندهی شده‌اند که دستگیرشدگان به این کار اعتراف کرده اند.

ریحانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه درخت انقلاب بسیار ریشه‌دارتر و قوی‌تر از این گونه حرکاتی است که دشمنان می‌خواهند با آن به انقلاب آسیب بزنند، گفت: این انقلاب 40 سال است در مقابل بدترین تهدیدات و مشکلات و توطئه‌ها ایستاده است اینگونه حرکت‌ها در مقابل او نسیمی بیش نیست.

وی در ادامه از مشکلات اقتصادی کشور را ناشی از عدم مدیریت جهادی مدیران دانست و گفت: تحریم‌ها فقط برای بخشی از اقتصاد کشور مشکل درسته کرده که با مدیریت جهادی قابل جبران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار