نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

اغتشاشگران تحت آموزش دشمنان انقلاب قرار داشتند

آیت‌الله مصطفی علما گفت: پس از حضور به موقع و مقتدرانه نیروهای نظامی و انتظامی و دستگیری بسیاری از اغتشاشگران مشخص شد بسیاری از آن‌ها تحت آموزش دشمنان انقلاب و نظام قرار داشته‌اند.
کد خبر: ۳۷۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳ - 20November 2019

اغتشاشگران تحت آموزش دشمنان انقلاب قرار داشتندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز (چهارشنبه) در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی علیه اغتشاشات اخیر که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار داشت: جریاناتی که پیش آمد کار مردم عادی نبود و از همان ابتدا مشخص بود که جریاناتی پشت پرده قرار دارد.

وی افزود: پس از حضور به موقع و مقتدرانه نیروهای نظامی و انتظامی و دستگیری بسیاری از اغتشاشگران مشخص شد بسیاری از آنها تحت آموزش دشمنان انقلاب و نظام قرار داشته اند.

آیت‌الله علما تصریح کرد: حتی برخی از افراد به اذعان خودشان، نزدیک به 2 سال و نیم برای چنین مواقعی و ایجاد بلوا و آشوب در کشور آموزش دیده بودند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: در جریان این قائله همه ارکان نظام از مسئولان و دولتمردان گرفته تا نیروهای نظامی و انتظامی وظایف خود را به نحو احسن انجام داده و بسیار مقتدرانه در برابر آشوب طلبان ایستادگی کردند.

وی گفت: ایجاد دوباره امنیت در کشور کار ساده‌ای نبود؛ چراکه در این راه پرخطر چند تن از فرزندان رشید این سرزمین که لباس مقدس پلیس را به تن داشتن در چند شهر کشور از جمله کرمانشاه به شهادت رسیدند تا دشمنان به خواسته خود نرسند.

آیت‌الله علما با اشاره به شهادت شهدای امنیت در حوادث اخیر، گفت: بدون شک همرزمان آنها راه پرافتخارشان را با قدرت بیشتر ادامه داده و مصمم‌تر از قبل از کیان نظام و امنیت مردم دفاع می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه همچنین از خانواده‌ها نیز خواست تا بیش از گذشته مراقب فرزندان خود به خصوص آنهایی که در ابتدای سنین نوجوانی و جوانی قرار دارند، باشند که تحت تاثیر تبلیغات رسانه‌ای دشمنان قرار نگیرند.

وی گفت: در جریان اخیر برخی‌ها ناخواسته و روی احساسات و هیجانات کاذب دست به اقدامات نامعقولی زدند که تا سال‌ها می‌تواند تبعات جبران ناپذیری برای آنها به همراه داشته باشد.

آیت‌الله علما یادآور شد: برخی از افراد فریب خورده قابل هدایت هستند و می‌توان با صحبت کردن آنها را به دامان انقلاب بازگرداند.

بنا بر این گزارش، مراسم راهپمیایی در محکومیت اغتشاشات اخیر قرار است روز یکشنبه هفته آینده (سوم آذر) از مسیر میدان انقلاب تا میدان آزادی کرمانشاه برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار