دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان «بردسکن» افتتاح شد

دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان «بردسکن» با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی افتتاح شد.
کد خبر: ۳۷۰۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲ - 20November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان «بردسکن»، امروز (چهارشنبه)، با حضور سردار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی، مسئولین محلی، جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتتاح شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم، اظهار داشت: همه سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی مکلف به همکاری با دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان‌ها هستند و همه وظیفه دارند تا تکریم شهدا را به‌عنوان اولویت دنبال کنند.

وی از دستگاه‌های اداری شهرستان «بردسکن» خواست تا عملکرد خود را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هر سه ماه یک‌بار به دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان گزارش دهند.

یوسفعلی‌زاده در پایان گفت: دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان «بردسکن» همچون دیگر دفاتر نمایندگی در شهرستان‌ها، وظیفه پیگیری و انسجام‌بخشی برنامه‌ها و فعالیت‌های دستگاه‌ها را در حوزه ایثار و شهادت بر عهده دارد، که امیدواریم با حمایت‌های مسئولین محلی، این مهم محقق شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار