رزمنده دفاع مقدس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دفاع مقدس یک فرهنگ است که می‌تواند بسیاری از مشکلات ما را حل کند

«منصورعلی زارعی» گفت: اگر بتوانیم روح فرهنگ دفاع‌مقدس را در عرصه‌های مختلف کاری تزریق کنیم، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳ - 20November 2019

دفاع مقدس یک فرهنگ است که می‌تواند بسیاری از مشکلات ما را حل کند«منصورعلی زارعی» رزمنده دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در  ساری، اظهار داشت: اگر بتوانیم روح فرهنگ دفاع‌مقدس را در عرصه‌های مختلف کاری تزریق کنیم، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی که در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در نمایشگاه مطبوعات استان مازندران حضور پیدا کرده بود، با بیان این‌که آن‌چه امروز مورد نیاز جامعه مدیریتی کشور است، روحیه کار جهادی است، تصریح کرد: اگر مسئولین ما به این روحیه مجهز شوند، مشکلات را به آسانی حل می‌کنند.

رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: عده‌ای می‌گویند که تاریخ مصرف کار جهادی و آدم انقلابی تمام شده‌است؛ این درحالی است، زمانی رهبر انقلاب فرمودند کسانی که برای اشتغال این کشور کار می‌کنند، باید مثل فرماندهان دفاع مقدس شب و روز نخوابند تا بتوانند این مشکل را حل کنند.

زارعی ادامه داد: چند سالی است که کمی از این فرهنگ فاصله گرفتیم؛ ولی باید بدانیم که ویژگی اصلی یک نیروی انقلابی، کار دقیق، درست و با برنامه و اراده جدی است.

وی گفت: اگر می‌خواهیم در اقتصاد مقاومتی موفق شویم، باید مدیران ما در میدان کار و در خط مقدم اقتصادی قرار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار