دادستان خرم‌آباد خبر داد؛

برخورد با برهم‌ زنندگان نظم و امنیت در لرستان

دادستان خرم‌آباد با تاکید بر اینکه برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت مطالبه عمومی مردم است، گفت: دستگاه قضا برای آشوب‌طلبان حوادث اخیر متناسب با جرم حکم صادر خواهد کرد.
کد خبر: ۳۷۰۸۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ - 21November 2019

برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت مطالبه عمومی مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «سعید رازانی» دادستان خرم‌آباد امروز در جمع خبرنگاران ضمن ابراز رضایت از عملکرد فرماندهی انتظامی لرستان در نظم بخشی و برقراری آرامش و امنیت مردم و شناسایی و دستگیری آشوبگران حوادث اخیر اظهار داشت: دستگاه قضا برای آشوب طلبان جرایم متناسب با اقدامی که انجام داده‌اند صادر خواهد کرد.

وی برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را یک مطالبه عمومی برشمرد و خاطر‌نشان کرد: دستگاه قضا و پلیس با تمام توان برای پاسخ به آن تلاش می کنند.

دادستان خرم آباد خدمت به مردم ولایت‌مدار میهن اسلامی را پشتوانه معنوی دانست و افزود: نیروی انتظامی مفتخر به خدمت بی‌منت به مردم بوده و این باعث سربلندی پلیس در پیشگاه خداوند متعال است.

رازانی با اشاره به برقراری نظم و امنیت شهروندان گفت: آنچه مردم از نیروی انتظامی می‌خواهند برقراری امنیت است که به شکر خداوند کارکنان نیروی انتظامی ضمن تامین امنیت در تمامی عرصه ها امنیت آفرین هستند.

وی با تاکید بر اینکه امروز شاهد امنیتی پایدار در استان هستیم و این شرایط با تلاش های شبانه روزی ماموران ایجاد شده است، تصریح کرد: حضور دلگرم کننده پلیس باعث شده اقشار مختلف مردم با خیالی آسوده و راحت مشغول امورات زندگی باشند و این امنیت را باید قدر بدانیم.

دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد با بیان اینکه چراغ راهنمای ما رهبر معظم انقلاب اسلامی است، رمز ایستادگی در مقابل دشمنان را بصیرت و آمادگی دانست و تصریح کرد: استان لرستان با وجود نیروهای مسلح ولایی و متدین به شکر خداوند از  استان های امن کشور است و  در جریان های اخیر بسیار خوب مدیریت کرد.

این مسئول با قدردانی از تلاش ها و زحمات کارکنان نیروی انتظامی، گفت: اقتدار ماموران پلیس در کنار دیگر نیروهای امنیتی اجازه هرگونه فعالیت بیشتر را از آشوبگران گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار