فرمانده سپاه بروجرد:

امروز بیداری اسلامی در جهان شکل گرفته است

سرهنگ «مجید سوری» گفت: امروز بیداری اسلامی در جهان شکل گرفته و بسیاری از کشورها با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران در برابر دشمن ایستاده و مقاومت می کنند تا سبب شکست و عقب راندن دشمن شوند.
کد خبر: ۳۷۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ - 22November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «مجید سوری» در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، منافع استکبار و در راس آن آمریکا به خطر افتاد و در طول این سالها دشمن در تلاش است تا با ایجاد فتنه و توطیه به هدف های خود دست یابد.

وی اضافه کرد: امروز بیداری اسلامی در جهان شکل گرفته و بسیاری از کشورها با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران در برابر دشمن ایستاده و مقاومت می کنند تا سبب شکست و عقب راندن دشمن شوند.

سرهنگ سوری با اشاره به شکست‌های دشمنان گفت:دشمن علیرغم اینکه برای برنامه ها و اهداف خود مبالغ سنگینی را هزینه می کند اما در همه برنامه های خود با شکست مواجه شده و این شکست های پی در پی دشمنان را هراسان کرده است.

وی اظهار داشت: دشمن تصور نمی کرد که اقتدار و عظمت ایران اسلامی این گونه رو به افزایش باشد که سبب فرو ریختن هیمنه استکبار شود لذا بعد از شکست در عرصه های دیگر به فکر ناامن کردن کشور ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد افزود: طی روزهای گذشته معاندین در برخی از شهرهای کشور اغتشاشاتی را ایجاد کردند که این اراذل و اوباشها به جان و.مال مردم رحم نکردند و از بستر اعتراضات سواستفاده کردند.

وی اظهار داشت: نباید بهانه دست دشمن داد و باید با مدیریت جهادی و تکیه بر ظرفیت های داخلی برای حل مشکلات اقدام کرد.

سرهنگ سوری با تاکید بر این که تفکر بسیجی باید در همه جا حاکم شود گفت: در طول این سالها بسیج در همه عرصه‌های محرومیت زدایی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بخش های های دیگر حضور داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار