امام جمعه کرمان:

بسیج خار چشم دشمنان اسلام است

امام جمعه کرمان گفت: بسیج، قوی‌ترین تشکل جهان و خار چشم دشمنان اسلام است و پرقدرت، بی‌ادعا و فداکار در تمامی صحنه‌های خدمت به مردم حضور دارد.
کد خبر: ۳۷۰۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ - 22November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمان که در مصلی بزرگ امام علی (ع) برگزار شد، با بیان اینکه بسیج با قدرت و بی‌ادعا ظهور و بروز کرده است اظهار داشت: بسیج، قوی‌ترین تشکل جهان و خار چشم دشمنان اسلام است و پرقدرت، بی‌ادعا و فداکار در تمامی صحنه‌های خدمت به مردم حضور دارد.

امام جمعه کرمان با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: دولتمردان به معنای خاص و عام آن باید در هر گوشه از این نظام که خدمت می‌کنند، دلسوزی و معیشت مردم را در نظر داشته باشند و به این دلسوزی مهم باید توجه شود تا حق مسلمین ضایع نشود، ممکن است زمانی در این کشور قانونی که منعفت ملی است و از مجاری قانونی عبور می‌کند، اینکه افرادی فکر کنند در کف خیابان‌ها بتوانند این قانون را تغییر بدهند، اشتباه است.

وی با بیان اینکه صحبت های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای همه ما حجت است افزود: راه مقابله با فتنه این است که مردم بصیرت داشته و زمان را بشناسند و حضور به موقع مردم در صحنه های حساس یک تکلیف است که باید به موقع اقدام و تکلیف محور باشیم، زیرا تاریخ از آدم‌های بصیر تکلیف محوری که اقدام به موقع نکردند همانند حادثه عاشورا و یا ماجرای توابین را زیاد به خود دیده است.

علیدادی سلیمانی با قدردانی از حضور و اقدام به موقع ملت رشید و قهرمان ایران و همچنین مردم استان کرمان در دفع اغتشاشات اخیر گفت: از هم استانی هایی عزیز که در راهپیمایی اقتدار ملی حضور پیدا کرده و بصیرت خود را به نمایش گذاشتند قدردانی می کنم، ضمن آنکه باید از نیروهای مسلح و به خصوص نیروهای انتطامی استان کرمان که به خوبی در میدان حضور داشتند، تشکر ویژه ای داشت.

وی با اشاره به انتخابات سال 88 گفت: در آن اتفاقات شاهد بودیم پس از اعلام نتایج انتخابات عده‌ای به خیابان آمده و خواستند تا نتیجه انتخابات را عوض کنند و در آن زمان رهبر معظم انقلاب به صحنه آمدند و در مقابل قانون‌شکنان ایستادند و در اتفاقات اخیر نیز پس از اعلام نظر رهبر معظم انقلاب، حجت بر همه تمام شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان تصریح کرد: اگر عده‌ای به اجرای قانون اعتراضاتی دارند باید از راه قانون وارد شوند و ما نباید کاری کنیم که دشمنان نظام اسلامی خوشحالی کرده و دشمنان قسم خورده و کاخ سیاه که در آن فساد و جنایت است به شادمانی و پایکوبی بپردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار