امام جمعه یزد:

مردم و مسئولان باید سخنان رهبر انقلاب را نصب‌العین خود قرار دهند

آیت‌الله «محمدرضا ناصری» با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی با سخنان خود سبب نقش بر آب شدن توطئه دشمنان شدند، گفت: مردم و مسئولان باید سخنان ایشان را نصب‌العین خود قرار دهند و با بصیرت، در مسیر شکست دشمن قدم بردارند.
کد خبر: ۳۷۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹ - 22November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، آیت‌الله «محمدرضا ناصری» امام جمعه یزد، امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر، با اشاره حوادثی که کشور اخیرا درگیر آن شده است، اظهار داشت: اعتراض مردم به قیمت سوخت توسط  فتنه‌گران به اغتشاش تبدیل شد و دشمنان قصد داشتند با سوءاستفاده از این شرایط، علیه امنیت ملی کشور اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی با سخنان خود سبب نقش بر آب شدن توطئه دشمنان شدند، افزود: مردم و مسئولان باید سخنان ایشان را نصب‌العین خود قرار دهند و با بصیرت، در مسیر شکست دشمن قدم بردارند.

ناصری تاکید کرد: عوامل شرارت که تربیت‌شده استکبار جهانی هستند، به خیال واهی خود می‌خواستند به بهانه افزایش قیمت بنزین در کشور هرج و مرج ایجاد کنند؛ ولی با رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی و درایت و هوشیاری مردم و نیروهای امنیتی، توطئه آن‌ها به شکست انجامید.

امام جمعه یزد عنوان کرد: هدف آشوب‌گران وابسته به دشمنان فقط فساد و بی‌بندوباری و ضربه‌زدن به امنیت کشور بود؛ اما درایت رهبر انقلاب اسلامی و بیداری ملت ایران و تبعیت آن‌ها از ولایت، اجازه نداد دشمنان به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

ناصری ادامه داد: آمریکا و عوامل آن‌ها برای ضربه زدن به انقلاب، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند؛ بنابراین باید مردم و مسئولان با دشمن‌شناسی وظایف خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها