نمایش اقتدار ارتش(۶۳)/ فرمانده یگان موشکی نداجا در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اهداف را در هر نقطه‌ای از دریا مورد اصابت قرار می‌دهیم/ کروزهای نور و نصر هماهنگ با تکنولوژی روز دنیا

فرمانده یگان موشکی نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه موشک‌های نور و نصر با تکنولوژی روز هماهنگ است، گفت: قدرت موشکی نیروی دریایی در حدی است که امروز می‌تواند اهداف سطحی را در هر نقطه‌ای که اراده کند، مورد اصابت قرار دهد.
کد خبر: ۳۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹ - 29December 2014

اهداف را در هر نقطه‌ای از دریا مورد اصابت قرار می‌دهیم/ کروزهای نور و نصر هماهنگ با تکنولوژی روز دنیا

امیر علی وفادار فرمانده یگان موشکی نیروی دریایی ارتش در گفتوگو با خبرنگار دفاعی دفاع پرس اعزامی به منطقه رزمایش ارتش، اظهار داشت: امروز با دو پرتاب موشکی سطح به سطح که در بخش پدافند ساحلی داشتیم، توانستیم به نتایج پیشبینی شده دست یابیم.

وی با بیان اینکه حفظ و حراست از مرزهای آبی کشور بهعهده نیروی دریایی و بخشی از آن برعهده یگان موشکی است، تصریح کرد: قدرت موشکی نیروی دریایی در حدی است که امروز میتواند اهداف سطحی را در هر نقطهای که اراده کند، مورد اصابت قرار دهد.

امیر وفادار با اشاره به توانمندی این نیرو در عرصه موشکی افزود: موشکهایی که در اختیار ما است از نوع موشکهای سطح به سطح ساحل به دریا است که بخشی از آن روی شناورها و بخشی دیگر در سواحل قابلیت انهدام اهداف را دارد.

وی با اشاره به ویژگی و مختصات موشکهای نصر و نور گفت: از ویژگی این موشکها، قدرت تخریب فزاینده، سرعت بالا و رادارگریزی است.

فرمانده یگان موشکی نداجا افزود: موشک کروز دریایی نور و نصر از نوع سیستم هوشمند برخوردار است که پس از پرتاب به دقت اهداف مورد نظر را تا مرحله اصابت تعقیب می کنند. این موشکها با تکنولوژی روز هماهنگ است و صفر تا صد آن توسط فرزندان کشور و متخصصان داخلی ساخته شده است.

وی با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز نصر و نور اهداف مورد نظر خود را با موفقیت مورد انهدام قرار دادند افزود: این موفقیت نتیجه اعتماد به نسل جوان  در عرصه موشکی است.

امیر وفادار در پایان خاطرنشان کرد: به عرض ملت ایران میرسانم فرزندان ولایتمدار شما در نیروی دریایی راهبردی تحت اوامر ولی فقیه اماده هستند در هر نقطه ای که لازم باشد در محل حضور پیدا کند و با دشمن به شدت برخورد نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار