نصیربیگی در گفت‎وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

اضافه شدن سرود به جشنواره موسیقی فجر/ سرود مطالبه رهبری است

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور از اضافه شدن سرود به جشنواره موسیقی فجر خبر داد و گفت: پنجمین جشنواره ملی سرود بسیج امسال در تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۱۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۴ - 30November 2019

«امیر نصیربیگی» رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور در گفت‌‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری پنجمین دوره جشنواره سرود بسیج اظهار داشت: رایزنی‌هایی با دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص اضافه شدن بخش سرود به موسیقی فجر انجام شده است.

وی گفت: محور گفت‌وگوی ما با مسوولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر موسیقی این وزارت خانه، مبنی بر اضافه شدن بخش سرود به جشنواره موسیقی فجر بوده چراکه مطالبه بخش زیادی از هنرمندان کشورمان این بوده است که باید بخش اصلی جشنواره موسیقی فجر مربوط به سرود باشد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور توجه به سرود را یکی از انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم درباره اضافه شدن سرود به جشنواره موسیقی فجر به نتیجه مناسبی برسیم.

نصیربیگی از اعلام آمادگی مسوولین دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای محقق شدن اضافه شدن سرود به جشنواره موسیقی فجر خبر داد و گفت: ما توافق‌های اولیه درخصوص این موضوع را انجام داده‌ایم و طی هفته‌جاری جزئیات فراخوان نهایی بخش سرود جشنواره موسیقی فجر را خواهیم داشت تا جشنواره سرود بسیج همزمان با جشنواره موسیقی فجر در تهران با حضور گروه‌های سراسر کشور برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: طی جلسه‌ای با سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کلیاتی درخصوص این اتفاق مطرح شده بود و ایشان درخواست داشتند که ما این قضیه را با دفتر موسیقی این وزارت خانه مطرح کنیم لذا صحبت‌هایی را با مسوول دفتر موسیقی انجام دادیم که به نتیجه رسیدیم تا بتوانیم جریان سرود را به صورت جدی از موسیقی فجر امسال داشته باشیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار