سردار کارگر تشریح کرد؛

آخرین وضعیت احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس بوشهر

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر رفع مشکلات مربوط به احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بوشهر تا پایان آذر، گفت: احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در این استان ضروری است و باید مشکلات پیش روی این طرح برداشته شود.
کد خبر: ۳۷۱۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ - 27November 2019

آخرین وضعیت ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس بوشهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در دیدار با «عبدالکریم گراوند» استاندار بوشهر با اشاره به ضرورت احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در این استان، اظهار داشت: بوشهر از استان‌های پیشتاز در هشت سال دفاع مقدس بوده و سابقه درخشانی در جنگ تحمیلی داشته است.

وی با تاکید بر رفع مشکلات مربوط به ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در استان بوشهر گفت: انتظار داریم مسئله مربوط به زمین احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در این استان با همکاری فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و استاندار بوشهر تا پایان آذر حل شود.

سردار کارگر در پایان با بیان اینکه مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس هیأت امنای مراکز فرهنگی دفاع مقدس در استان‌ها استانداران هستند، گفت: امیدواریم تا پایان کار دولت دوازدهم تمام مراکز فرهنگی دفاع مقدس در استان‌ها ساخته شود.

در این استاندار بوشهر نیز اظهار داشت: پیگیری‌های زیادی برای احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در استان بوشهر انجام دادیم و همچنان این تلاش‌ها ادامه دارد و یکی از عمده مشکلات ما در این زمینه کمبود زمین در شهر بوشهر است.

وی با اشاره به زمین در نظر گرفته شده برای احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس بیان کرد: در این زمینه پیگیری لازم با فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه انجام خواهیم داده تا تکلیف زمین مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس بوشهر مشخص شود.

استاندار بوشهر از پیگیری ویژه برای تعیین تکلیف زمین احداث موزه دفاع مقدس در استان بوشهر خبر داد و افزود: اگر موضوع زمین حل شود اعتبار لازم را با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای احداث موزه دفاع مقدس اختصاص خواهیم داد.

گراوند تاکید کرد: شهرداری بوشهر هم امور مربوط به زمین مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را در کوتاه ترین زمان انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار