آیین تجلیل از جهادگران بسیجی در مشهد برگزار شد

همزمان با هفته بسیج، آیین تجلیل از جهادگران بسیجی ناحیه مقاومت بسیج سپاه «بینالود» برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹ - 27November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی شامگاه چهارشنبه در جمع جهادگران بسیجی ناحیه مقاومت بسیج سپاه «بینالود» اظهار داشت: امروز هسته‌های مقاومت و بسیج جهان اسلام تشکیل شده است. دشمنان از هر نیرنگی برای ایجاد رخنه در صف امت اسلام استفاده می‌کند اما اتحاد بسیجیان جهان اسلام این توطئه‌ دشمن را نقش بر آب می‌کند.

وی در ادامه افزود: زندگی به سبک بسیجی با جهاد در همه حوزه‌ها آغاز و به شهادت ختم می‌شود. بسیجی در هر میدانی که قرار می‌گیرد برای او میدان جهاد است.

این مسئوول خاطرنشان کرد: میدان حضور بسیج، میدان مبارزه با دشمن است. این حضور گاهی در میدان علم و زمانی در حوزه امنیت است.

یوسفعلی‌زاده با تاکید بر ضرورت تقویت روحیه خودباوری توسط بسیجیان، گفت: مادامی که بسیج در سنگرهای کلیدی و در هنگام خطر در صف اول حضور داشته باشد، پیروز خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در پایان حرکت مردم ایران اسلامی را در گام دوم قوی‌تر دانست و افزود: به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی 40 ساله شد. انقلاب اسلامی کارآمد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار شده است و در گام دوم قوی‌تر از گام اول این راه پر بهجت و امید را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار