نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

دشمنان به دنبال براندازی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

 آیت‌الله «صفایی بوشهری» در دیدار با رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: یکی از عواملی که دشمنان به دنبال براندازی آن هستند، ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۷۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ - 28November 2019

دشمنان به دنبال براندازی ارزش های انقلاب اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در دیدار با سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، با بیان اینکه شهدای بسیج در عرش آسمان‌ها و پذیرای آنها فرشتگان هستند، اظهار داشت: دفاع از سرزمین‌های اسلامی در مقابل تجاوز دشمنان و حفظ و نشر آرمان‌ها و ارزش‌ها از مهم‌ترین اهداف رزمندگان و شهدا است.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند جامعه را دچار تهاجم نرم فرهنگی قرار دهند، گفت: آنها می‌خواهند هویت دینی مردم را از بین ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: یکی از عواملی که دشمنان به دنبال براندازی آن هستند، ارزش‌های انقلاب اسلامی است که باید آموزه‌های مکتب شهدا در عرصه‌های مختلف نهادینه شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تجلیل از مقام شامخ شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: دشمنان می‌خواهند روحیه جهادی انقلابی را از جامعه بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس روحیه انقلابی را به واسطه هشت سال دفاع مقدس تقویت کرد، گفت: هر مقدار این مکتب جهاد و دفاع مقدس را در جامعه حفظ کنیم انقلاب حفظ و تمدن ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار