سردار فرحی:

صدور کارت پایان خدمت بدون داشتن مهارت از سال ۱۴۰۱ ممنوع است

فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح صدور کارت پایان خدمت بدون داشتن مهارت را از سال ۱۴۰۱ ممنوع اعلام کرد.
کد خبر: ۳۷۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ - 28November 2019

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «موسی کمالی» مشاور عالی و سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستاد کل نیروهای مسلح، به‌همراه سردار «فرحی» فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح و نمایندگان وزارت دفاع، وزارت آموزش و پرورش، سازمان فنی و حرفه‌ای و هلال احمر، از مرکز آموزش «شهدای جوادنیا» قزوین بازدید کرد.

در جریان این بازدید، سردار «فرحی» در بین فراگیران و مسئولین مرکز آموزشی «جوادنیا» اعلام کرد که از سال ۱۴۰۱، صدور کارت پایان خدمت بدون داشتن مهارت ممنوع است.

سردار «موسی کمالی» نیز با بیان اینکه در بازدید از مرکز آموزشی «شهید جوادنیا» قزوین، از شیوه آموزش در محیط واقعی کار (استاد، شاگردی) رونمایی شد، اظهار داشت: در این محیط آموزش‌های عمومی، اجتماعی و فنی و حرفه‌ای در محیط واقعی کار به فراگیران یاد داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شعار هر سرباز یک امدادگر، تعداد ۶۵۰ نفر از فراگیران سرباز که آموزش امداد را طی کرده بودند، گواهینامه خود را دریافت کردند و مجموع افراد آموزش‌دیده در این مرکز، به دو هزار و ۱۴۰ نفر رسیده است.

از سال ۱۴۰۱ صدور کارت پایان خدمت بدون داشتن مهارت ممنوع است

مشاور عالی و سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی با بیان اینکه کارگاه‌های جوشکاری، مکانیکی، برق، برنامه‌نویسی کامپیوتر و فضای مجازی نیز مورد بازدید قرار گرفت، گفت: مجموع فراگیران این مرکز در دو سال اخیر به پنج هزار و ۵۹۹ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه سربازان یکی از ارکان توان رزم و بنیه دفاعی کشور هستند، گفت: سربازان در تولید دفاع و امنیت کشور نقش اساسی ایفا می‌کنند.

سردار کمالی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف آموزش سربازان، توانمندسازی و مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه است؛ همه سربازان باید پنج آموزش عمومی و اجتماعی اعم از امداد و نجات، کسب و کار و حقوقی، سبک زندگی، مالی و فضای مجازی و حداقل یک مهارت منجر به اشتغال را فراگیرند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها