امام جمعه بوشهر:

نباید گرانی کاذب ایجاد شود

آیت‌الله صفایی‌بوشهری گفت: نباید گرانی کاذب ایجاد شود، این بسته‌های حمایتی باید بیش از این باشد و همانی هم که هست باید به موقع پرداخت شود.
کد خبر: ۳۷۲۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ - 29November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: در عرصه تهدیدات امنیتی بسیج تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند که این عظمت بسیج است. 

بوشهر نماینده ولی فقیه بوشهر گفت: بسته های حمایتی باید بیش از این باشد و همان که هست نیز باید به موقع پرداخت شود.

وی تاکید کرد: اسلام به دنبال امنیت، صلح و عدالت و دشمنان به دنبال ظلم و اسارت هستند و به هیچ صورت دست از کشوری که به دنبال عدالت و آزادی است برنخواهند داشت. 

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت روز نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران و یاد و خاطره شهدای این عرصه اظهار کرد: نیروی دریایی مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران است. یک نیروی قوی و راهبردی و دریایی تراز انقلاب اسلامی در حوزه سخت افزارهای پیشرفته و تجهیزات نرم افزاری که همواره قدرت خود را در میدان های مختلف نشان داده است. 

آیت الله صفایی بوشهری با محکوم کردن حمله مزدوران آمریکا و صهیونیست بین الملل به کنسولگری ایران در نجف اشرف گفت: این اقدام باعث تخریب و آسیب به بخشی از فضای این کنسولگری شد. این نشان می دهد آن وقتی که در ایران نتوانستند کاری کنند رفته اند و در عراق شروع به فعالیت کرده اند و می خواهند بین ملت ایران و عراق جدایی بیاندازند و دشمنی ایجاد کنند. 

وی ادامه داد: دو ملت هم مذهب، هم دین، و همسایه با سابقه تاریخی برادری و روابط بسیار وسیع، که دشمن باید بداند این کارها نمی تواند بین ایران و عراق جدایی بیاندازد، صدام نتوانست و شما نیز به نحو اولی نخواهید توانست. 

خطیب جمعه بوشهر با بیان اینکه مقام معظم رهبری و همه مسئولین تاکید دارند که نباید گرانی کاذب ایجاد شود، افزود: این بسته های حمایتی باید بیش از این باشد و همان که هست نیز باید به موقع پرداخت شود. مردم ایران در تاریخ امتحان داده و شایسته هستند و ضرورت دارد همه مسئولان و کسانی که در حیطه اقتصاد دست دارند تدبیر اساسی برای آسایش و امنیت اقتصادی و کنترل گرانی و رفع تورم بیاندیشند به گونه ای که زندگی بیش از این بر مردم سخت نشود.

وی با تاکید بر اینکه بیکاری سم است، خاطرنشان کرد: مسئولان با ایجاد اشتغال و توجه به جوانان و همچنین فراهم کردن فضای سرمایه گذاری برای مردم به بهبود شرایط کمک کنند. به مردم احترام گذاشته شود، مردم ولی‌نعمت همه مسئولان هستند، باید دست مردم را گرفت به ویژه کسانی که دچار مشکلات مالی هستند. مشکل اقتصادی ایجاد نشود بلکه آسایش و امنیت اقتصادی ایجاد شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار