امام جمعه گناوه مطرح کرد؛

آمادگی راهبردی و تاکتیکی «بسیج» برای حضور در همه عرصه‌ها

حجت‌الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی گفت: رهبری در این دیدار نکات مهم و توصیه هفتگانه برای بسیجیان بیان کردند که آماده بودن آنان در همه میادین و مقابله با  حوادث گوناگون با راهبرد و تاکتیک از مهمترین آن بود.
کد خبر: ۳۷۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ - 29November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: مردم در عین حالی که در حوادث اخیر صف خود را از اغتشاش‌گران جدا و همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند، اما از بار فشار‌هایی که بر آنان وجود دارد گله‌مند هستند.

وی گفت: باتوجه به تحریم‌های ظالمانه و راه‌اندازی جنگ اقتصادی دشمنان هیچکس بحثی در ارتباط با اصلاح قیمت بنزین ندارد، اما باید مردم از جمله اقشار ضعیف و کم درآمد دچار مشکل اقتصادی نشوند و تنها از مسئولان انتظار دارند که با راهبرد و راهکار‌های مناسب به آنان کمک تا نگران آینده خود نشوند.

رکنی حسینی افزود: مردم حق اعتراض دارند که از راه قانونی مطالبه‌های خود را مطرح کنند و درقبال آن مسئولان باید پاسخگوی آنان باشند.

وی با بیان اینکه دولت چاره‌ای جز سهمیه بندی بنزین در برهه کنونی نداشت، گفت: نظارت کلی رهبری بر مسئولان و دولت‌ها طبق قانون اساسی کشور صورت می‌گیرد و حمایت ایشان از مصوبه سران یه قوه به گونه‌ای است که در نحوه اجرا و تعیین جزئیات آن دخیل نیست.

امام جمعه گناوه به دیدار بسیجیان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: سخنان رهبری در این دیدار سرشار از نکته‌های راهبردی، دقیق و راهکار و راهگشا بود.

وی بیان کرد: رهبری در این دیدار نکات مهم و توصیه هفت گانه برای بسیجیان بیان کردند که آماده بودن آنان در همه میادین و مقابله با حوادث گوناگون با راهبرد و تاکتیک از مهمترین آن بود.

رکنی حسینی ادامه داد: حضور مقتدرانه و با بصیرت مردم در راهپیمایی اخیر در همه استان‌ها و شهر‌های کشور حرکتی بسیار زیبا و باشکوه بود که دشمنان را مایوس و ناکام کردند.

امام جمعه گناوه گفت: دشمن در جریان حوادث اخیر دنبال موج سواری و ناامن کردن کشور بود که با درایت و رهمنود‌های رهبری و حضور پرشور مردم در راهیپمایی امید‌های آنان برباد رفت.

وی با بیان اینکه دشمن دست از توطئه و شیطنت علیه نظام و ملت ایران برنخواهد داشت، افزود: باید با وحدت و همدلی و هوشیاری بیشتر و تلاش مسئولان در حل مشکلات مردم اجازه ندهیم دشمنان به اهداف شوم خود نایل شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار