امام جمعه قصرشیرین:

رمز پیروزی ملت بزرگ و الهی ایران اسلامی داشتن اتحاد در برابر دشمنان است

حجت‌الاسلام علی ملکی گفت: امروز دشمن به بهانه‌های مختلف سعی در ایجاد توطئه و جدایی انداختن بین ملت و رهبر معظم انقلاب اسلامی دارد که با وحدت و انسجام ملی همه نقشه‌های دشمن خنثی می‌شود زیرا رمز پیروزی ملت بزرگ و الهی ایران اسلامی، داشتن اتحاد در برابر دشمنان است.
کد خبر: ۳۷۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ - 29November 2019

رمز پیروزی ملت بزرگ و الهی ایران اسلامی داشتن اتحاد در برابر دشمنان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «علی ملکی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان در جمع نمازگزاران با اشاره به ناآرامی های اخیر در پی اصلاح قیمت بنزین، اظهار داشت: ما هرچند سال یک بار دچار اغتشاش می شویم و با تحریم های مختلف مواجه هستیم که فتنه های 78، 88، 96 و  98 نمونه این آشوب های خیابانی است.

امام جمعه قصرشیرین گفت: امروز دشمن به بهانه‌های مختلف سعی در ایجاد توطئه و جدایی انداختن بین ملت و رهبر معظم انقلاب اسلامی دارد که با وحدت و انسجام ملی همه نقشه‌های دشمن خنثی می‌شود زیرا رمز پیروزی ملت بزرگ و الهی ایران اسلامی، داشتن اتحاد در برابر دشمنان است.

وی افزود: وظیفه مسلمانان در مقابل فتنه مشخص است زیرا مردم در حکومت دینی و خدایی و حکومت اسلامی دارای هدف هستند و هدفشان نهایی است.

 ملکی گفت: مردم اگر با فتنه گران مقابله کنند مجاهد فی سبیل الله و اگر شهید شوند در رحمت خواهند بود از این رو برای مقابله با کفار باید ایستادگی و صبر داشته باشند.

خطیب جمعه قصرشیرین اضافه کرد: امروز با بررسی اوضاع جهانی می بینیم که آمریکا و کفار آمریکایی در حال نابودن شدن هستند.

وی ادامه داد: دشمنان دو سال تمام پیمان بسته و برنامه ریزی کردند که با ایجاد فتنه در اراده نظام اسلامی خلل ایجاد کنند و کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی باعث ختم فتنه 98 شد زیرا مردم با بصیرت ما رهبر الهی خود را دوست دارند و پیمان قلبی و ولایی خود را با ولی فقیه بسته اند.

ملکی گفت: ملت الهی ایران هم اکنون با اراده کامل در برابر کفار و استکبار ایستاده اند و با حضور در عرصه های مختلف ثابت کرده اند مدافع ایران اسلامی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها