امام جمعه کرمان:

امید انسان‌های آزاده به «بسیج» است

امام جمعه کرمان گفت: امید انسان‌های آزاده به بسیج است، زیرا بسیج در دل این مردم به عنوان نیرویی آماده‌، پابه‌رکاب‌ و فعال‌ است که در همه حوادث پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و در خط مقدم فداکاری است.
کد خبر: ۳۷۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴ - 29November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمان که در مصلی بزرگ امام علی (ع) برگزار شد با بیان اینکه حوادث اخیر نشان داد سد پولادینی به نام اسلام در برابر نفوذ و هجمه ها در کشور وجود دارد که دشمن را نا امید و مردم را هدایت می کند اظهار داشت: دین اسلام تمام نیازها را برآورده می کند و قدرت مدیریت بر انسان و بشریت را دارد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان افزود: ولایت فقیه در ۵۰ سال اخیر در میدان مبارزه با استکبار و استعمار همانند کوه ایستاده است و مشکلات و تهدیدهای مختلف با رهبری شجاعانه ولایت فقیه خنثی شده است و امروز ایران در سایه ولایت و رهبری به یک قدرت جهانی تبدیل شده است.

وی افزود: مردم ایران در همه صحنه‌ها با درایت، فداکاری و ایثارگری هجمه‌های دشمن و نقشه‌های شوم آن را خنثی کردند و این مردم امروز به مردمی نمونه در دنیا تبدیل شده اند که سرمایه تمام ناشدنی هستند و اینها کشور را حفظ خواهند کرد.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه بسیج از درون همین مردم، پا به عرصه وجود گذاشته است، افزود: امید انسان‌های آزاده به بسیج است، زیرا بسیج در دل این مردم به عنوان نیرویی آماده‌، پابه‌رکاب‌ و فعال‌ است که در همه حوادث پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و در خط مقدم فداکاری است.

وی افزود: در جریان حوادث اخیر روشن شد که شبکه ملی ارتباطات برای کشور یک ضرورت بسیار مهم است و ایجاد زیرساخت این شبکه در تمام نقاط کشور لازم است، زیرا اطلاعات با سرعت وسیع در جهان منتقل می‌شود و بایستی محتوای مناسب با هویت مردم تولید شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه بعد از طرح سهمیه بندی بنزین گرانی های اجناس ادامه دارد افزود: مسئولان باید در برابر افزایش قیمت ها به فکر مردم باشند تا زندگی مردم زیر فشار نباشد، زیرا مردم ما با وجود تبلیغات و حرکت ناجوانمردانه، توطئه را خنثی کردند.

وی با تبریک فرا رسیدن روز نیروی دریایی گفت: دریادلان نیروی دریایی یکی از مجموعه های ارزشمند نیروهای مسلح است که ماموریت خود را به بهترین نحو انجام داده و دشمن از این نیروی قدرتمند ترس دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار