امام جمعه پلدختر بیان کرد؛

لزوم حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در انتخابات

حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» گفت: انتخابات پیش‌روی مجلس، چهلمین انتخابات مجلس و نخستین مجلس در گام دوم انقلاب است که آگاهی و بصیرت مردم و حضور حداکثری آنها در این انتخابات بسیار حائز اهمیت است.
کد خبر: ۳۷۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ - 29November 2019

گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سید محسن موسوی» در خطبه های این هفته نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: مردم سیل‌زده پلدختر با گذشت حدود هشت ماه هنوز در شوک آسیب های ناگهانی سیل هستند، زیرا برخی از آنها همه چیز خود را در یک روز از دست دادند.

وی افزود: مسوولان نسبت به استمهال وام های احداثی و تعمیری به ترتیب دو و سه سال اقدام شده که انتظار می رود استاندار لرستان به عنوان رییس شورای بانک ها در رابطه با تنفس وام معیشتی مردم سیل‌زده پلدختر ورود پیدا کرده و تصمیم گیری شود.

امام جمعه پلدختر بیان کرد: بانک ها در شرایطی که دست مردم سیل‌زده پلدختر خالی است نسبت به پرداخت اقساط وام معیشتی به آنها اخطاریه می دهند که انتظار می رود این مطالبه مردم پیگیری و اجرا شود.

وی اضافه کرد: اصحاب رسانه نیز مطالبات مردم سیل‌زده شهرستان پلدختر از جمله دوره تنفس در پرداخت اقساط وام معیشتی را انعکاس دهند.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: مسوولان برای بازگشت و تحقق امید در مردم سیل‌زده پلدختر مطالبات مردم به ویژه موضوع استمهال وام ها را به طور جدی تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

وی به دهم آذر سالروز شهادت عالم مجاهد و سخت کوش شهید مدرس اشاره کرد و با تبریک این روز افزود: این روز به عنوان روز مجلس شورای اسلامی در کشور نامگذاری شده است.

امام جمعه پلدختر با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات پیش‌روی مجلس، چهلمین انتخابات مجلس و نخستین مجلس در گام دوم انقلاب است که آگاهی و بصیرت مردم و حضور حداکثری آنها در این انتخابات بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام موسوی افزود: کشور ما در شرایطی قراردارد که لازم است افرادی بصیر و شجاع مانند شهید مدرس به مجلس فرستاده شود تا تصمیم انقلابی بگیرند و مجلس آینده در تراز انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار