مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

صنعتگران خوزستانی نقش ارزنده‌ای در دوران دفاع مقدس ایفا کردند

سردار «محمد علیپور» گفت: صنعتگران خوزستانی نقش ارزنده‌ای در دوران دفاع مقدس ایفا کردند که باید به اشکال مختلف این نقش بی‌بدیل را احصاء و منتشر کنیم تا انگیزه‌ای باشد برای صنعتگران جوانی که درگیر مبارزه با جنگ اقتصادی هستند.
کد خبر: ۳۷۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ - 30November 2019

صنعتگران خوزستانی نقش ارزنده ای در دوران دفاع مقدس ایفا کردند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در شرکت لوله‌سازی اهواز اظهار داشت: صنعتگران خوزستانی نقش ارزنده‌ای در دوران دفاع مقدس ایفا کردند که باید به اشکال مختلف این نقش بی‌بدیل را احصاء و منتشر کنیم تا انگیزه‌ای باشد برای صنعتگران جوانی که درگیر مبارزه با جنگ اقتصادی هستند.

وی افزود: حفظ سنگر امروز جنگ اقتصادی به همت شما وابسته است و شک نکنید که هیچ راهی جزء اتکا به نیروها و توان داخلی برای پیروزی در این جنگ سخت نیست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: نقش شرکت لوله‌سازی در دوران دفاع مقدس و خدمات ارزنده‌ای که در ساخت تجهیزات، پل‌ها و بخصوص ساخت پل بعثت در عملیات والفجر 8 انجام داد باید برای همیشه در تاریج جنگ ماندگار شوند همچنین خاطرات و اسناد کارکنان تلاشگر این شرکت نیز باید احصاء، تدوین و منتشر شوند تا آیندگان بدانند که صنعتگران ما هم در جبهه اقتصادی و هم در سنگر مبارزه چه جانفشانی‌ها انجام دادند تا امروز بتوانیم در سایه آرامش به خودکفایی بیندیشیم.

در پایان این جلسه، «علی خنیفر» مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز متذکر شد: آماده هرگونه همکاری در حوزه دفاع مقدس هستیم چون شهدا را ناظر بر فعالیت های خود می دانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار