فرمانده سپاه کربلا مازندران عنوان کرد؛

افتتاح ۳۷ واحد مسکونی مددجویان توسط سپاه کربلا مازندران

سردار «محمدحسین بابایی» از افتتاح ۳۷ واحد مسکونی مددجویان توسط سپاه کربلا مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۷۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ - 30November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلا مازندران در حاشیه مراسم افتتاح 37 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در روستای زرویجان بخش مرکزی ساری در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه تعهد ما در موضوع ساخت پروژه مسکن سیل زدگانی که به سپاه واگذار شد در حال اتمام است، اظهار داشت: از 88 واحد چند واحد آن در مراحل نصب درب و پنجره قرار دارد و این چند روزه کار به اتمام می‌رسد.

افتتاح 37 واحد مسکونی مددجویان توسط سپاه کربلا مازندران

بابایی اظهار امیدواری کرد که در سیل مجدد تخریب نداشته باشیم و مسئولین در بالادست لایروبی رودخانه‌ها و اصلاح پلها را سریعتر انجام بدهند که ان شاء الله این زحمات برای مردم ایجاد نشود.

وی افزود: در موضوع مسکن مددجویان کمیته امداد موضوع قبل از سال با کمیته امداد برای ساخت 493 واحد قراردادی بسته بودیم و در صورتی که مشکلات حقوقی از حیث زمین و پروانه ساختمان حل شده باشد با کمک گروههای جهادی ورود پیدا می‌کنیم و هزینه‌هایی که هم کمیته امداد و هم خیرین تقبل دارند با سرعت قابل قبولی در حال اتمام است که امیدواریم این مرحله به خوبی انجام بشود.

افتتاح 37 واحد مسکونی مددجویان توسط سپاه کربلا مازندران

وی گفت: ان شاء الله روزی برسد که در کشور عزیزمان ایران هیچ محرومی وجود نداشته باشد و با کمک مردم رفاه نسبی ایجاد بشود و دولتمردان هم بتوانند به وظایف خود به خوبی عمل کنند که مشکلات جدید برای معیشت مردم بوجود نیاید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها