سردار یزدی در صحن شورای شهر عنوان کرد؛

ورود بسیج به فاز جدید مقابله با آسیب‌های اجتماعی

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: بسیج در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی، وارد فاز جدیدی شده و در حوزه مقابله با اعتیاد و همچنین آموز‌ش‌های پیشگیری از اعتیاد به دانشگاه‌ها، مدارس و سازمان‌ها ورود کرده‌ است.
کد خبر: ۳۷۲۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ - 01December 2019

ورود بسیج به حوزه شرکت‌های دانش بنیان/ ورود بسیج به آسیب‌های اجتماعیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ صبح امروز (یکشنبه) در صحن شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در چهلمین سالگرد تأسیس بسیج زمانی که از بسیج و بسیجیان صحبت می‌شود، شجاعت، شهادت، اخلاص به ذهن‌ها می‌آید، اظهار داشت: در طول این ۴۰ سال مردم دیدند که بسیجیان چه دستاورد‌هایی برای انقلاب اسلامی به دست آوردند.

وی ادامه داد: در سیل و زلزله‌های امسال، بسیجیان با تمام توان در استان‌های مختلف کشور، حضوری فعال و نقشی تعیین‌کننده‌ در کمک به حادثه‌دیدگان داشتند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: در سیل اخیر، زمانی که سیل‌بند‌ها در سوسنگرد از بین رفت، با فداکاری بسیجیان سیل‌بند‌ها ترمیم شد و آنجا گفتم‌ که ای کاش در کتاب‌ها به جای پتروس فداکار، به فداکاری این بسیجیان پرداخته شود.

سردار یزدی با بیان اینکه امروز بسیج در کنار خدمات‌رسانی، در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان هم حضوری فعال دارد، افزود: بسیج در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، وارد فاز جدیدی شده و در حوزه مقابله با اعتیاد و همچنین آموز‌ش‌های پیشگیری از اعتیاد به دانشگاه‌ها، مدارس و سازمان‌ها ورود کرده‌ است.

وی بیان کرد: سپاه تهران بزرگ در راستای مبارزه با مواد مخدر اقدام به تأسیس مرکز ترک اعتیاد کرده است و امروز می‌توانیم ادعا کنیم ۷۰ درصد از کسانی که در این مرکز ترک اعتیاد سپاه محمد رسول الله (ص) صیانت می‌شود، حرفه‌ای را فرا می‌گیرند و بر اساس آن برای آن‌ها اشتغال‌زایی می‌شود.

فرمانده سپاه تهران بزرگ اظهار داشت: هدف‌گذاری شده است تا در سال ۹۸، بیش از دو هزار و ۵۰۰‌ قلم جهیزیه در اختیار نیازمندان قرار گیرد که خوشبختانه تا کنون بخش زیادی از آن توزیع شده است؛ همچنین با کمک مردم و خیرین تا کنون ۷۰ هزار سبد کالا توضیح شده است.

سردار یزدی با بیان اینکه هزار و ۶۰۰ گروه جهادی در تهران تشکیل شده است، افزود: ۸۵۰ گروه محله‌محور و ۷۵۰ گروه جهادی جغرافیامحور هستند.

وی عنوان کرد: تا کنون ۲۷۰ عنوان کتاب به چاپ رسانده‌ایم که از این تعداد ۱۵ عنوان کتاب به سه زبان عربی، انگلیسی و فرانسوی ترجمه شده است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) در پایان با اشاره به اینکه در هر صحنه‌ای که مردم حضور پیدا کردند، موفق بودیم، گفت: در فتنه اخیر، اگر حمایت مردم از نظام نبود، مشکلات ما دوچندان می‌شد؛ لذا در رفع معضلات شهری و اجتماعی هم باید از مردم کمک بخواهیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها