برگزاری کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اهواز با محوریت حوزه فرهنگی دفاع مقدس

جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کلانشهر اهواز، در صحن شورا و با محوریت پرداختن به حوزه فرهنگی دفاع مقدس استان خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ - 01December 2019

برگزاری کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اهواز با محوریت حوزه فرهنگی دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کلانشهر اهواز، امروز در صحن شورا و با محوریت پرداختن به حوزه فرهنگی دفاع مقدس برگزار شد.

سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در ابتدای این جلسه با تشکر از دغدغه‌مندی نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر اهواز به موضوع دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس تنها مقوله کشور است که هم به هیچ حزب و نهاد و گرایش و قومی تعلق ندارد و هم به همه تعلق دارد.

وی افزود: تمامی مراکز فعال و موزه های حوزه دفاع مقدس در کشور به نام مرکز فرهنگی مزین شده‌اند و این امر نشانه آن است که رسالت ما در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رویکردی صرفا فرهنگی دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 31 عنوان کتاب را به چاپ رساندیم در حالی که توقع داریم که نهادهای ادبی و فرهنگی استان ما را در انتشار انبوه این آثار کمک کنند تا به دست مخاطبان علاقه‌مند به این حوزه برسند.

در ادامه جلسه نیز «مسعود امینی» معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز با طرح پیشنهاد «خادمین افتخاری حوزه دفاع مقدس» که برگرفته از خدام آستان قدس رضوی هستند برای همه مسئولان و علاقه مندان به خدمت در این عرصه افزود: همه مسئولین و شهروندان خوزستان به عنوان ساکنین پایتخت دفاع مقدس باید بعنوان خادم در این حوزه کمک کنند که هر چه سریعتر شاهد افتتاح و بهره‌برداری مطلوب از پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در سطح بین‌المللی باشیم.

در پایان جلسه، ریاست و اعضاء کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اهواز با تصویب لوایحی، اعلام آمادگی خود برای هرگونه کمک و همکاری بابت تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان را اعلام کردند و خواستار تشکیل جلسات هم اندیشی بیشتری در این زمینه با شهردار اهواز شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها