در گفت‌وگو با دفاع‌‎پرس مطرح شد؛

جزئیات اکران‌ فیلم «23 نفر» در مناطق محروم

مسوول اکران‌های دانشگاهی و جانبی فیلم «23 نفر» شرایط و نحوه اکران‌ این فیلم تحسین شده در مناطق محروم را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۷۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۵ - 02December 2019

«پورقاسم» مسوول اکران‌های دانشگاهی و جانبی فیلم «23 نفر» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، درخصوص شرایط اکران این فیلم در مناطق فاقد سینما اظهار داشت: برای اکران فیلم سینمایی «23 نفر» در مناطق مختلف کشور آمادگی همکاری با نهادهای دولتی و مردم نهاد، مساجد، دانشگاه‌ها و مدارس را داریم. 

وی به شرایط ویژه مهیا شده برای اکران در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: هزینه اولیه‌ای برای اکران در نظر گرفته شده که سقف این هزینه سه و نیم میلیون تومان برای هر اکران است که تخفیف‌هایی را برای مناطق محروم و کمتر برخوردار قائل خواهیم شد.

مسوول اکران‌های جانبی فیلم «23 نفر» عنوان کرد: امکانات فنی برای مناطق فاقد سینما و مناطق روستایی که امکان فنی لازم را نداشته باشند مهیا شده و از این بابت هیچ محدودیتی نخواهیم داشت.

پورقاسم مساجد را یکی از اماکن مورد نظر اکران‌های مردمی دانست و افزود: درخواست‌هایی برای اکران فیلم «23 نفر» در مساجد داشته‌ایم که انجام خواهد شد. البته اکران مراکزی که از لحاظ بعُد مکانی از مرکزیت به دور باشند با تاخیر چند روزه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: محدودیت خاصی برای اکران فیلم «23 نفر» در مناطق مختلف ایران نداریم و این امکان از سوی سازمان فرهنگی و رسانه‌ای اوج مهیا شده است تا بتوانیم در سراسر ایران اکران دانشگاهی و جانبی را در کنار اکران رسمی آن در سینماهای کشور داشته باشیم.

بنا بر این گزارش نهادها، تشکل‌ها و انجمن‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌ها و مدارس سراسر کشور می‌توانند در صورت تمایل به اکران به این فیلم سینمایی تحسین شده در دانشگاه و مدارس خود با شماره تلفن ۴۲۸۸۷۰۷۰ و شماره همراه ۰۹۱۱۳۱۱۰۵۴۸ تماس حاصل فرمایند.

این فیلم سینمایی موفق به دریافت سیمرغ بهترین فیلم از نگاه ملی جشنواره سی و هفتم فیلم فجر، پروانه زرین بهترین فیلم و بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم کودک نوجوان اصفهان و فیلم برگزیده یونسکو در ایران شد.

«۲۳ نفر» به تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده، روایت گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیرو‌های عراقی درآمدند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار